Ev kuşu olman.

Ev kuşu olursan seni kim nerede görecek? Biraz açılmak şart sosyal değil de, asosyal olursan sevgili bulamazsın tabii. Ne yapmak lazım? Eee sosyal ol. Örnek herhangi bir kursa katıl, arkadaşlar edin.
Birini beğendiğin zaman şansını denemiyorsun.

'Amaaaaannn boşverr' diyorsan deme işte. Bir yerden başlaman gerekmez mi? Eee yalnız olmak da istemiyorsun. O zaman şansını dene, cesaretini topla, git konuş yoksa yalnız öleceksin. :)
Reddedilmekten korkuyorsun.

Eee itiraf et reddedecek diye korkuyorsun bir aşk başlamadan bitiyor. Risk al, git ve konuş.
Özgüvensiz olman.

Bu kız/erkek bana bakar mı? Denemeden bilemezsin değil mi? Öz güvensizliği bir kenara bırak, nereye kadar böyle devam edeceksin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar