
Kendinizi yürek parçalayan, içinden çıkılmaz ilişkiler içinde bulmaya devam ediyorsanız lütfen bana kulak verin. Son zamanlarda, kadınların ilişkilerdeki hallerini gözlemledim ve bir şeylerin farkına vardım.
Bu yazdıklarım arasında siz de kendinizi görebilirsiniz; Buna üzülmeyin. Hepsi de telafi edilebilir hatalar
Bekarlıktan yakınıyorsunuz!

Gerçekten bir ilişki yaşamak istemekle, yalnızlıktan yakınmak arasında kocaman bir fark var.
Bekarlıktan yakınan kadınları tanıyan erkeklerin, "Bu kadın benden gerçekten hoşlanmıyor, belki de tek istediği yalnız kalmamaktır" diye düşünebileceğini bilmelisiniz. Böyle bir algı yaratmak ister misiniz?
Erkekleri mutluluk aracı olarak görüyorsunuz!

İlişkiler, mutluluk probleminizin tedavisi olamaz. Yani bir yerde, bir erkeğin sadece sizi mutlu etmek için beklediğini falan düşünmekten vazgeçin.
Eğer mutlu olmayı denemek yerine mutlu olmayı bir erkekte ve onunla yaşayacağınız ilişkide aramaya devam ederseniz mutluluk mıknatısının doğasına aykırı davranmış olacaksınız. Unutmayın mutluluk mutluluğu mıknatıs gibi çeker.
Çocuk sahibi olmak istiyorsunuz!

İlk olarak belirteyim; Çocuk sahibi olmayı istemek gayet doğal bir durum. Bunda bir sıkıntı yok. Hayatınızda bunun eksikliğini yaşıyor olabilirsiniz.
Bu konudaki sorun şudur; Çocuk isteğiniz yüzünden yaşadığınız ilişkiyi ve hayatınızdaki erkeği ikinci plana atmayın.
Evlilik ve çocuk sahibi olmak, erkekler için çok riskli düşüncelerdir. Bu nedenle sadece aile kavramına odaklanmış bir kadınla tanıştıklarında bu risk dolu korkuları daha da artabilir.
Bazen kendinizi fazla öz güvenli hissediyorsunuz!

Harikasınız! Ben de harikayım, o da harika! Bu denli ben merkezci bir kişilik ne kadar sevilebilir ki? Düşüncelerimiz ve fikirlerimizde özgürüz. Ama kimse bunları kabullenmek zorunda değil. Özellikle hayatınızdaki insana bu şekilde baskılar kurmayın.
Öz güven mükemmel bir şey. Ama bu ilişkinin bir patronu yok, unutmayın.
Erkeği dünyanızın merkezi yapıyorsunuz!

İlişkiler beraberinde güzel şeyler getirir insanın hayatına. Ama hayatınızdaki insan uğruna hayallerinizi, hobilerinizi ve tutkularınızı bir tarafa atarsanız, sonunda kendinizi kaybetme acısını yaşayacaksınız. Ve bu er ya da geç ilişkinize zarar verecektir. Aşk yerinde güzeldir; aşk için gerekmeyen fedakarlıklar yapmamalısınız.
Erkeklerin hepsinin kötü olduğunu düşünüyorsunuz!

Erkeklerle ilgili sahip olduğunuz olumsuz düşünceler, erkekleri sizden iten başlıca nedenlerin başında geliyor.
Kalbiniz defalarca kırılmış veya babanızla sarsıcı bir ilişki geçmişi yaşamış olabilirsiniz. Bu yüzden sizin için erkekleri anlamak ve onlara güvenmek zor da olabilir.
Kendisine güvenilen erkekler bunu hissederler. Bu erkeğinizle uzun vadede mutlu olabilmeniz için önemlidir. Yoksa siz ilişkinizdeki tüm cazibeyi öldürmek mi istiyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar