Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Hayatımıza giren her insan, bizde ufak da olsa bir iz bırakmıştır; kimisi gelirken, kimisi giderken. Kimi insanlar vardır, hayatımıza güneş gibi doğarlar. Önce sizi güzel bir şekilde ısıtırlar. Sonra hiç ummadığınız anda üzerinizde bir bulut oluverirler. Sizi ısıtmak artık bir yana dursun, sizi ansızın üşümenize sebep olurlar. Bahar yaşıyorken, birden bire kışı yaşatır bu insanlar. Yaz gider, kış kalır, hava soğur.

Peki kalan için, kışın ortasında üşümek mübah mıdır? Elbette hayır. Bazen kışı da sevmek lazım. Gidene "kal" demek yerine, "git" demeyi de öğrenmek lazım.

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

İşte tam da bu noktada, giden sevgiliye gönül rahatlığı ile "hoşçakal" diyebilmenizi mantıklı kılan birkaç gerçekçi durumdan bahsedeceğim.

İlişkiniz, size faydadan çok zarar veriyorsa

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Bir ilişkinizin olması, sizin aynı zamanda çok mutlu olduğunuz anlamına gelmez. Beraber olduğunuz kişi, bazen size "üzülmekten" başka bir şey katmayabilir. Onu seviyor olabilirsiniz ve bırakmak istemeyebilirsiniz. İşte tam da bu noktada, sizi bırakmak isteyen bir insana "hoşçakal" demekten başka yapacağınız mantıklı bir eylem yoktur.

Sizden çok, "özgürlüğünü" düşünüyorsa...

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Kendi istekleri ve kendi özgürlüğü, sizin hep önünüze geçiyorsa, böyle bir insanın yanınızda kalması ne kadar mantıklıdır? Özgürlüğüne aşırı düşkün bireyler, öncelikleri her zaman kendileri olmuştur. Böyle bir insan ile beraber iseniz ve sizden ayrılmak istiyorsa, "kal" demeniz için hiçbir sebep yoktur.

İlişki tek kişilik çabanın ürünüyse,

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Yaşanılan her sorunu tek başınıza çözmeye çalışıyorsanız, artık yapacak bir şeyiniz kalmadıysa ve buna rağmen gitmek istiyorsa, ona yol göstermekten başka yapacak bir şeyiniz yok demektir.

Birlikte yaptığınız şeyler, artık yaşanmıyorsa

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Birlikte deli gibi eğlendiğiniz, yapmaktan keyif aldığınız şeyleri artık yaşanmıyor ve istediğiniz ilgiyi göremiyorsanız, artık onun için normal bir insandan farkınız kalmadıysa, önemsenmiyor iseniz, çoktan ilişkiniz bitmiş demektir.

Sürekli sizi "gitmekle" tehdit ediyorsa

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Tam da yukarıdaki gibi olmak bazen en iyi davranış biçimi. Sizi gitmekle tehdit eden biri, zaten sizden çoktan gitmiş demektir. Giden birine, kal demek büyük saçmalıktır.

Sevgi ve güven bitmişse

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

İlişkiyi ayakta tutan sevgi ve güvendir; evi ayakta tutan kolonlar gibi. Bir evin kolonlarını yıkmak evi yıkacağı gibi, sevgisiz ve güvensiz bir ilişki de beraberliği bitirir. İçerisinde sevgi ve güven barındırmayan bir aşk için, çok da çabalamamak gerek.

Bazen birisinin gitmesine izin vermek, onun zoraki bir şekilde yanınızda durmasından çok çok daha iyidir. Değer veren insan, aynı şekilde değerini alır. Geri kalanlara ancak yol almak kalır.

Sürç-i Lisan Ettiysek Affola

Emeğe saygı.

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep

Giden Sevgiliye Gönül Rahatlığı İle "Hoşçakal" Demeniz için 6 Realist Sebep
Cevapla