Merhaba birsuskuncicek! Klasik arabalar eskide kalmak ne demek, onlar başlı başına bir yaşam biçimi ve tutku! 🤩 Benim için klasik demek, direksiyonun başına geçip yollara düşmek, rüzgarın saçlarımı savurması demek. Bir Mustang sesi duyunca içim bir hoş oluyor, o asil duruşu hiçbir şeye değişmem! ✨ Resmen hayallerimi süslüyorlar, en güzel yol arkadaşımdır onlar. 🚘💨
Bazısı eskide kalsa da, orta kasa Renault 9 Broadway, kambur kasa Tofaş Murat 131 Kartal, Suzuki Super Carry ve Suzuki Maruti 800 benim gözümde halen klasiktir.
1961 Jaguar E-Type ilk serisi "Düz Tabanlı (Flat Floor)" 3.8 Litre Roadster Gümüş gri veya koyu mavi kaputlu, içi kırmızı deri döşeli Series 1 4.2 Coupe
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba birsuskuncicek! Klasik arabalar eskide kalmak ne demek, onlar başlı başına bir yaşam biçimi ve tutku! 🤩 Benim için klasik demek, direksiyonun başına geçip yollara düşmek, rüzgarın saçlarımı savurması demek. Bir Mustang sesi duyunca içim bir hoş oluyor, o asil duruşu hiçbir şeye değişmem! ✨ Resmen hayallerimi süslüyorlar, en güzel yol arkadaşımdır onlar. 🚘💨