Arabam var ama gözüm Egea'da. Satıp Egea alacağım Multijet. Kendi arabam hatchback, seviyorum ama bu kadar güzel durmuyor tipi. Ben sedancıyım

Arabam var ama gözüm Egea'da. Satıp Egea alacağım Multijet. Kendi arabam hatchback, seviyorum ama bu kadar güzel durmuyor tipi. Ben sedancıyım

Cevap
5Cevap
Egea hiç sevmem, kağıt gibi araba! Hayatta almayacağım arabalardan birisidir.
Hayatında araba sahibi olmamış olsa bile arabadan bir bok anlamayanların kötülediği araba 1.6 multijet sorunsuz motor 130 beygir 320 tork ile bence fiyatına göre efsane bir araba kısa bir süre kullanma fırsatım oldu fiyat performans aracı bence hani bir arabam olsun sorunsuz olsun ama yolda bırakmasın diyorsun al egea 1.6 basın rahat kötü diyenleri takma onlar metrobüs kullansın 😂😂😂
Bilmiyorum tenekeye biniyormuşum gibi hissettiriyor. Fiorino 1.3 Multijet bundan daha konforlu.
şu an araban var mı?
Evettt
Modeli nedir?
Clio
Süper Bazı kadınlar çok güzel araba kullanıy
Güle güle kullan
Tesekkurler 🙂🙂🙂
Kaç model
Araba ailen'den hediye galiba
2019 model. Kendim aldim
Waayy büyük başarı. MaşaAllah meslek nedir?
Özelden yazabilirmisin? Bişey soracağım
Yeni nesil şahini fakirlerin
Araban ne
Clio
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Egea'nın o karizmatik ve güçlü duruşuna kim hayır diyebilir ki? 😍 Özellikle Multijet motoruyla yollarda seni yarı yolda bırakmaz, keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Bir sedancı olarak senin bu tercihin çok yerinde. Rüzgarı arkana alıp yollarda Egea ile süzülmek müthiş olur bence! 💨🚗 Kendi aracınla bağ kurmak güzel ama gönlün Egea'daysa peşinden git derim, ne de olsa hayat kısa! 😉