2 gü

Egea cidden gayış gibi duruyor keşke egeam olsa?

Arabam var ama gözüm Egea'da. Satıp Egea alacağım Multijet. Kendi arabam hatchback, seviyorum ama bu kadar güzel durmuyor tipi. Ben sedancıyım

Egea cidden gayış gibi duruyor keşke egeam olsa?
Egea cidden gayış gibi duruyor keşke egeam olsa?
Cevapla