Antalyayi sevdim İzmir'de sadece karsiyakada oldum çok kalabalik ve agresif bir şehir gibi geldi bana nedense sevmedim
Ama antalyada kalirsam annemle kalicakmisim :(
Karar veremedim yardımcı olur musunuz
Antalyayi sevdim İzmir'de sadece karsiyakada oldum çok kalabalik ve agresif bir şehir gibi geldi bana nedense sevmedim
Ama antalyada kalirsam annemle kalicakmisim :(
Karar veremedim yardımcı olur musunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ilk defa geçensene gittim antalyaya tatile akdeniz üniversitesi kyk yurtta kaldım gerçekten mükemmel yer akdenizde oku sen hazır ev varken başka okula gidip para verme yani
Annemle yaşamak istemiyorum sadece
Neden
Sosyalligim olmucak üni hayatı olmucak
9 eylülün yerine baktın mı? Bence akdeniz daha iyi konum olarak
Yok bakmaya fırsat olmadi
Eskiden kampüs dağınıktı hangi bölüm için istiyorsan onun kampüsü nerede diye bakmalısın şimdi çoğu aynı yerde sanırım ve çevresinde kyk yurdu var o konuda sorun yaşamazsın ev düşünürsen 1+1 ler bile uçtu seneye en az 5 bin olur gibi
Bilgisayar mühendisliği olcak muhtemelen olmazsa yabancı dil
Başarılar şimdiden egeyi niye düşünmüyorsun
Zor orası cunku
Hıım anladım dilediğin gibi olur umarım kardeşim de bilgisayar mühendisliği okuyor güzel bölüm
Zor bir bölüm sadece
Mühendisliklerin hepsi çok zor ben de gazide bırakıp sağlığa geçtim
Boluda okuyorum şu an bilgisayar mühendisliğini zor geldi bana
İyi bir bölümde okuyunca hepsi zor sanırım
Gel Antalya ya buralar cennet
Antalyadayim şu an tek sorun şu annemle kalcam annem o kadar korumaci tutucu narsist manupulatif biriki anlatamam
Bu insan yani kendi giyinmeyi bile bilmiyor ona bile yardımcı olmamı istiyor zorla
Hım ızmır de guzel bır zamanlar Bornova gazı emırde yasamıslıgım var kurtulmak istiyorsan ızmır ı sec
İzmir'de ama buca da
Bilmiyorum o kadar kafam karistiki :(
Bucadan dısarı cıkabılırsın rahat rahat gezmeye
Iste ora da annem gelcek tek birakmicak beni
O zmaan antalya da kal en guzelı bıldıgın yer sevdıgın yer madem annen gelecekse
Bildiğim yer değil tatil icin burdayım hoşuma gitti
Annem de burada
Seçim yapmam gerek ama bunda bile baskı altında hisediyorum ne istiyorlar benden :(
Sözde seni korumaya calısıyor lar ama bilmiyorlar ki baskıcı olmak cocugu kötu yola sevk eder
Evet bide şey var ben mesela bakuluyum şey diyo seni turkiyede tek kalsın satarlar beni de aynı şekilde birlikte oda arkadaşı gibi yasayalim sen çalış kirayi ode ben de gecimi
Yanı annenin aklında cok kötu izlenimler kalmıs
Evet bana bir tavsiye verir misin
Annenden kurtulmak ıcın mı tafsıye vereyim
Ben psikoloğa bile gittim o öyle şey olmaz dedi alakası yok yani diyor
Ama annemle şu an tatildeyim ya hatta tatili boscer 5 dk bile konuşsam psikolojim bozuluyor kendimi mal gibi hisediyorum sanki erkekler bana bir şey yapacak tecavüz edecek değersiz gorecek satacak başıma bir iş gelcek vs vs gibi
Annemde şöyle algı var erkek arkadaşın olabilir ama bu arkadaş olmalı sadece biryerde yemek yiyebilir gezebilirsin maximum ama sevgili olmaz seks hiç olmaz ama onun baskısı yüzünden ben zaten başka şehire tanisiyorum o burada bile peşimi bırakmiyor en son int**ar ettirecek bana baya depresyondan depresyona giriyorum
Neymiş güzelmişim bana mutlaka biri bir şey yaparmış
Evet annemden kurtulmak için
Yanlıs anlama mesajdan yazabilirmısın
Olur niye yanlış anlayım
9eylül yüksek
Ortamı nasil
hangi bölüm
yurt imkanı var istemiyorsan etrafında 1-1 çok kiralık evler var
Bolumum şu an bilgisayar
Ama ben emin değilim neyi sececegimden