Orta model SUV araç alıcam, T-Roc düşünüyorum. Sizce alınır mı veya başka tavsiyeniz varsa
1 ay
Cevap
8Cevap
Cherry al veya Toyota volkawagen girişme pahalı ve verdiğin paranın konforu kalitesi yok
Toyota Cross al
Keyfine kalmış gadası
Bu yorumu çevirip Jason Cammisa'ya attım "SUV alan herkes canım, gidin station wagon alın" dedi
Günümüzün en fazla taktir gören otomobil gazetecisi Jason Cammisa diye New Yorklu pürist bir abimizdir.
Kendisi SUV denilen otomobil türüne kategorik olarak gıcıktır. Araba kullanmakla ilgisi olmayan insanların güvenlik takıntıları için yaratılmış verimsiz bir araç modeli olduğu gibi, sürüş dinamikleri açısından berbat olduğunu savunur.
Asla ve katiyyen kimseye SUV önermez, ve otomotiv sektörünün, aslında Amerika'da SUV araçlara tanınmış vergi ayrıcalıklarını sömürmek için tüm dünyaya dayattığı bir zorbalık olduğunda ısrarcıdır
Kullanışlı, rahat, her işinizi görecek bir araba alacaksanız station wagon almanız ölçülebilir her şeyle sabittir ancak wagonlar bayağı tedavülden kaldırıldı Türkiye'de resmen. Kimse almıyor, herkes ya sedan ya SUV bağımlısı
Bence 2024 veya daha yeni Alpine paket capture öneririm. Aynı fiyata göre daha iyi donanım , tasarım daha iyi (kişisel görüşüm ) daha sorunsuz şanzıman
Güzel araba alınır
Walsvagen güzel marka neden olmasın
O paralar asla verilmez o arabaya
Bütçen yeterse Mercedes GLA al.
güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Betül, T-Roc güzel seçim aslında, şehir içinde kıvrak ve kullanımı rahat bir araç. Ama orta model SUV düşünüyorsan alternatiflere de bir göz at derim. Mesela Peugeot 3008 veya Kia Sportage'a bakabilirsin, onlar da hem konforlu hem de sürüş keyfi yüksek araçlar. Özellikle uzun yollarda sana eşlik edecekler. Fiyatlar malum sürekli değişiyor, o yüzden online güncel araştırmanı yapıp, test sürüşüyle karar vermen en iyisi olacaktır! 🚗💨🛣️