1 ay

Ehliyeti olup yıllardır araba sürmeyen, manuel kullanamayan var mı sizde de böyle bir sıkıntı var mı?

Belki görmüşsünüzdür. Sosyal medyada bir genç 8 yıldır ehliyeti olduğunu, ama hiç araba kullanamadığını ve araba sahibi olamayacağını anladığı için ehliyetini kırdı. Aynı sıkıntı bende de var. Ben manuel ehliyetim var ama manuel kullanamıyorum. Denk gelirse nadir olsa da otomatik kullanıyorum. En son ne zaman araba kullandığımı hatırlamıyorum. Sizde de aynı sıkıntı var mı? Sence ehliyeti araba sürme imkânı olan mı almalı? Ne düşünüyorsunuz?
Ehliyeti olup yıllardır araba sürmeyen, manuel kullanamayan var mı sizde de böyle bir sıkıntı var mı?
Cevapla