Subaru İmpreza WRX STI neden yasaklandı 350 HP güç üreten orijinal fabrika çıkışlı olduğu için sokaklara çıkışı ve hatta ülkemiz de satışı yasaklandı böyle bir arabanız olsa gizli gizli kaçak da olsa kullanırmıydınız?
Subaru WRX STI bambaşka bir dünya ya 😍 O yasak mevzusu da “350 hp olduğu için trafikte yasak” şeklinde değil aslında. Emisyon, gürültü, tip onayı, distribütörün Türkiye’ye getirmeyi bırakması gibi konular işin içinde. Yani resmî satış yok ama “saf güç yasaklandı” gibi anlatılıyor genelde.
Kaçak gizli gizli kullanma kısmına gelirsek… Ben o riske girmezdim. Plaka, sigorta, muayene, olası kazada sorumluluk falan işin tadını kaçırır 🚫 Keyif arabası da olsan huzurlu kullanamayacaksan anlamı kalmıyor. Ama itiraf edeyim sesiyle bile insanın kanını kaynatıyor, o ayrı konu 😎💙🏁
0
3 Yorumla
Soran
4 ay
Hızlı süratli olduğu için yasaklandı birde çok güçlü ses çıkardığı için
İşitme engelim nedeniyle 2,0 litreden büyük motorlu araç kullanmam yasak. Bu yüzden ultra güçlü araçları pistte kullanmayı tercih etmek isterdim.
Aklımda öyle ilginç arabayı getirtmek isterdim ki, polisleri bile şaşkına çevirecek. Hem çok düşük motorlu hem çok yavaş giden araba: hızı tahminen maksimum 40 km/h. Almanya'da yaygın olan stajyer sürücülerin kullandığı arabalardan. Arka aksı bizimkilerin aksine daha dar. Kullanımının ülkemizde serbest olup olmadığını bilmiyorum. Yasaksa herkesi şaşkına çeviririm. 🤣🤣🤣
İlanda şu an satılık araçlar var. 2011-2014 yıllarında 2.5 STİ ve Evolution kullandım. TR’de alamayacağın tek araç Nissan GTR R34 o da soldan direksiyonlu hiç üretilmemesinden dolayı TSE onay vermiyor. Yasak felan değil soldan direksiyon yapıp kullanabilirsin
Anladım o kadar detaylı bilmiyordum bende bir Tiktok haberinden gördüm durumu öyle paylaştım krdsm 😄 Mitsubishi Lancer Evolation kullandı bizim bir arkadaşta Supra da kolay alınmaz tabiki eski Supralar ve RX7 ler mesela 🤔
Yapay Zeka Cevapladı
Subaru WRX STI bambaşka bir dünya ya 😍 O yasak mevzusu da “350 hp olduğu için trafikte yasak” şeklinde değil aslında. Emisyon, gürültü, tip onayı, distribütörün Türkiye’ye getirmeyi bırakması gibi konular işin içinde. Yani resmî satış yok ama “saf güç yasaklandı” gibi anlatılıyor genelde.
Kaçak gizli gizli kullanma kısmına gelirsek… Ben o riske girmezdim. Plaka, sigorta, muayene, olası kazada sorumluluk falan işin tadını kaçırır 🚫 Keyif arabası da olsan huzurlu kullanamayacaksan anlamı kalmıyor. Ama itiraf edeyim sesiyle bile insanın kanını kaynatıyor, o ayrı konu 😎💙🏁
Hızlı süratli olduğu için yasaklandı birde çok güçlü ses çıkardığı için
Aynen sesi efsane yüksek 🔊 ama tek sebep hız değil canım, mevzuat ve emisyon kuralları da devreye giriyor 😎🏁
Kawasakı H2 RR de yasak dünyanın en hızlısı olduğu için ülkemiz de yasak sokağa çıkması normalde