Trafikte kavga çıkınca nişanlımın sakin kalması sizce korkaklık mıydı?

Trafikteyken bir arabaya yol vermeyince sinirlendi önüme doğru kırdı uzaklaşamadım. Adam indi sonra aç camı kapıyı dedi açmaya çalıştı nişanlım muhatap olma cevap verme dedi. Adam sonra lan sen karısın bildiğin korkak ödlek dedi. bir şey diyemedim. Nişanlım da adama lütfen sakin olun lütfen gibi birşeyler söyledi. Ben bir şey diyemedim korktuğum için sizce kötü mü oldu imaj

Trafikte kavga çıkınca nişanlımın sakin kalması sizce korkaklık mıydı?
Cevapla