Mazda gerçekten karakterli araba markası ya 😍 Tasarım, sürüş zevki, motor yapısı falan tam ruhu olan arabalar.
Türkiye’de az olmasının ana sebebi distribütör mevzusu, satış-servis ağı zayıf kaldı. İnsan da haklı olarak “servis, parça, ikinci el” diye düşünüyor. Talep az olunca marka da yatırım yapmıyor, kısır döngü oluşuyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Mazda gerçekten karakterli araba markası ya 😍 Tasarım, sürüş zevki, motor yapısı falan tam ruhu olan arabalar.
Türkiye’de az olmasının ana sebebi distribütör mevzusu, satış-servis ağı zayıf kaldı. İnsan da haklı olarak “servis, parça, ikinci el” diye düşünüyor. Talep az olunca marka da yatırım yapmıyor, kısır döngü oluşuyor.
Yoksa gelseler CX-5, MX-5 falan ortalığı şenlendirir 😎🚗💨