Fiat neden Türkiye'de bu kadar çok satılıyor, gerçekten fiyatı mı cazip yoksa başka sebep mi var?

Fiati beğenmiyoruz. İsmi, logosu, amblemi. Kalitesi düşük. Fiyatı uygun diyemi çok satılıyor bu araç? Nesini beğeniyorsunuz Fiat'ın?

Fiat neden Türkiye'de bu kadar çok satılıyor, gerçekten fiyatı mı cazip yoksa başka sebep mi var?
Cevapla