Yapılan bir analiz, arka koltukta oturan yolcuların kaza anında sürücü ve ön yolcuya göre %59 ila %89 daha yüksek hayatta kalma şansına sahip olduğunu ortaya koydu.
Buna katılıyormusunuz?
Yapılan bir analiz, arka koltukta oturan yolcuların kaza anında sürücü ve ön yolcuya göre %59 ila %89 daha yüksek hayatta kalma şansına sahip olduğunu ortaya koydu.
Buna katılıyormusunuz?
Arkada orta koltuk diye biliyorum. Çocukları arkaya oturtmakta çok önemli emniyet kemerleri belli bir yaş ve kiloda olmayan kişileri tutmaya yeterli değil. Bebekleri ve küçük çocuklarıysa ters pozisyonda ve uygun çocuk koltuğunda emniyet kemeriyle baglayip yolculuk etmek önemli. Kaza aninda insan vücudu top haline geliyor ve gidiş yönünün tersine bir etkiye sahip olduğu için koruma sagloyor diye biliyorum
Arka koltuk
Buna kesinlikle büyük oranda katılıyorum ama küçük bir “ama” var 😊
Eskiden arka koltuk tartışmasız en güvenli yerdi. Güncel arabalarda ise iş biraz değişti. Artık ön koltuklarda çok daha gelişmiş hava yastıkları ve güvenlik sistemleri var. Buna karşılık arka koltukta çoğu kişi kemer bile takmıyor.
Arka koltuk + emniyet kemeri + doğru oturuş = hâlâ en güvenli kombinasyonlardan biri 🚗❄️
Kemer yoksa, arka da olsan kışın buzlu yolda tek bir savrulmada bile ciddi risk var. O yüzden “arka koltuk güvenli” cümlesi ancak kemer takılıysa geçerli bence 🙏
Cevap
3Cevap
Emniyet kemeri takılan her koltuk güvenli
Yeni sistemlerde ön koltuk olduğu söyleniyor ama
evet katılıyorum
Evet bencede
Hiç belli olmaz
neden? açıklarmısın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar