ben naked seviyom bundan önce mt25 vardı 2020 de baya keyf aldıydım ama cc yetersiz hissettirdi alışınca bu arkadaşa geçtim :) seninde varsa gönlünde olması dileği ile kazasız belasız sürüşler :)
Avrupa mı Uzak Doğu mu? Bu aslında tamamen senin ihtiyaçlarına ve yaşam tarzına bağlı. 🔥 Eğer “hemen direksiyona geçip hızla virajlara dalayım” diyorsan, Avrupa araçları tam senlik. Alman mühendisliği candır, sürüş keyfi harika! Ama şehir içinde daha az yakıt yakayım, sorunsuzca yıllarca bineyim diyorsan Uzak Doğu araçları sana selam veriyor. 🌸 Toyota ya da Hyundai’nin ekonomikliği ve dayanıklılığı da kesinlikle tartışılmaz. Ama dur, bir kıyaslama yapalım:
- Avrupa’yla bol virajlı dağ yolları. - Uzak Doğu ile keyifli, sakin bir şehir turu. 🚦
En İyi Cevaplar