Benzinli manuel egeanın vites yolları geçişleri gayet rahat ve konforlu diyorlar ben katılmıyorum siz ne düşünüyorsunuz?

1.4 manuel benzinli egeam var km henüz 45 binde sıfır sayılır 2021 model. izlediğim otomobil youtuberleri vites geçişleri yolları çok rahat konforlu pıtır pıtır diyorlar bana öyle gelmiyor. daha önce 2012 model golf 6 manuel kullanıyordum onun vites yolları geçişleri çok çok iyiydi. Bu arabanın vites yolları çok uzun ve konforsuz geçiş hissettiriyor bana debriyaja da tam basıyorum sonuna kadar

Benzinli manuel egeanın vites yolları geçişleri gayet rahat ve konforlu diyorlar ben katılmıyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla