Manuel ehlıyete yazılmak istiyorum ama kendıme guvenım yok korkuyorum herkes yapabılır mı?

Otamatık kullanıyorum ama manuele korkuyorum yapabılırmıyım sızce
Manuel ehlıyete yazılmak istiyorum ama kendıme guvenım yok korkuyorum herkes yapabılır mı?
Cevapla