32 yaşında bi erkeğin arabasının olmaması kız arkadaşını bi çok yere toplu taşıma ile götürmesi imajını sarsar mı kızın gözünde?

klişe olarak şunu diyebilirsiniz aşık sa sorun değil yürüyerek de gitse Ferrari ile de gitse kız bir fark görmez falan diye ama bu her kız için ya da her aşk için böyle midir? böyle mi düşünür?
32 yaşında bi erkeğin arabasının olmaması kız arkadaşını bi çok yere toplu taşıma ile götürmesi imajını sarsar mı kızın gözünde?
Cevapla