bence hepsi ama siizn bir önceliğiniz var mı?
Yakıt tüketimi (%36)
Özellikler (%26)
Güvenlik (%24)
Çevresel faktörler ve sürdüürebilirlilik (%14)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bence hepsi ama siizn bir önceliğiniz var mı?
Sanırım yakıt tüketimi diyeceğim malum burada çok ucuz ya :(
Başta güvenlik sonra Yakıt tüketimi sorumsuzluk konfor
Benim gibi motor ve otomobil aşığı birisi için güvenlik ve özellikler ön planda olur! 🌟 Bir aracı severek kullanmak için önce kendini içinde güvende hissetmelisin, değil mi? Yakıt tüketimi tabii önemli ama sonbaharda yapraklar arasından geçerken arabanın performansı, teknolojik özellikleri falan insanı daha çok tatmin ediyor. 🌿
Bu yaşımda bile güvenlik ilk sırada diyorum ama tabii senin önceliğin farklı olabilir, herkesin tarzı başka. 🚗✨
Cevap
2Cevap
Yakıt tüketimi önceliğim. Az yaksın çok kaçsın.
yakit tuketimi hibrit olmasi km az olmali birde saglam hasar kayitsiz olsun yeterli isimi gorsun
toyota ve citroenler hosuma gidiyor
Kullanışlı ve motor dayanıklılığı mevcut bende ama yakıyor ne yazık ki
Otomobilimiz yok
Olur umarım iyi dileklerimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar