Türkiye'de araba fiyatları neden çok pahalı? Babama audi alayım dedim 1milyon tl ye, o fiyata audi yok dediler?

Audi A7 Quattro kullanıyorum 2022 model daha yeni aldım 42.000 $a (Kanada'dayım) Türkiye'de babama araba bakayım alayım dedim audi a6 ya baktım. 7.000.000 tl civarlarında fiyat söylediler. 166.000 dolar yapıyor. Benim arabamın alt modeli ve 4 katı fiyatında. Üstelik ben dolar kazanıyorum siz tl. Burada bu pahalılık olsa millet cumhurbaşkanını (Mark Carney) sokak ortasında keser. Size hayret etmekle üzülmek arasında kaldım. Sosyoloji mezunuyum ve nasıl tepki göstermeden kabullendiğinizi anlamlandıramadım.

Güncellemeler
8 ay
Burada kırmızı et 14 dolardan 16 dolara çıktı diye kıyamet koptu geri 12 dolara düşürmüşlerdi zamanında.
Türkiye'de araba fiyatları neden çok pahalı? Babama audi alayım dedim 1milyon tl ye, o fiyata audi yok dediler?
Cevapla