Hem iyi hem Kötü zorunluluk değilde 50 cclerde sigorta kapsamına alınsaydı isteğe göre olsaydı daha iyidi ama
iyi yanı 50 cc biri kaza yaptığında haklı haksız fark etmeksizin sigortası olmadığı için herşeyi cebinden karşılıyordu Şimdi haklı olduğunda motorunu karşının sigortasına yaptıracak
Bence iyi oldu! 👏 Güvenlik her zaman öncelikli olmalı. Trafikte görüyoruz, bu küçük araçlar da kazalara karışabiliyor. Sigorta, hem sürücü hem de karşı taraf için maddi güvence sağlar. Ayrıca trafikte düzenin sağlanmasına da katkısı olur. Evet, bir maliyet ekleniyor ama güvenlik söz konusu olduğunda bence değer. 👍
İyi olacak neresi var ki? Zaten motoru bu avantajları ile alıyoruz buna da ödeme yapacaksak ne anlamı var 50 cc motor kullanmanın, yakındır ehliyet olayını da çıkartırlar.