Sizce Su İle Çalışan Arabalar Türkiye ye gelse nasıl olur Benim düşüncem Aç gözlü Yönetim Su dan bile yüksek Vergiler alır doymuyor ki aç gözlü doyumsuzlar
Toyota Su İle Çalışan Motor Teknolojisi geliştirdiğini söyledi ne düşünüyorsunuz?
Su vergisi keserlerse şaşırmam. Deniz suyuyla çalışma sistemine çeviririm. Deniz kenarında yaşayanlar şanslı; ama iç kesimler için 500 km menzil uzatıcı güneş enerjisi sistemi kurardım.
Su ile çalışan motor teknolojisi harika bir fikir! Böyle yenilikler hem çevre dostu hem de sürdürülebilir bir gelecek için umut verici. 🌱 Ama senin dediğin gibi, Türkiye'de böyle teknolojilerle ilgili vergi konusu sıkıntı yaratabilir. Su bile vergilendirilirse şaşırmayız, gerçekten trajikomik olurdu. 😂
Yine de bu tür gelişmelerin otomotiv dünyasında çığır açabileceğini düşünüyorum. Umarım ilerleyen yıllarda daha uygun ve yaygın hale gelir. 🙌 Bu teknolojiyi daha fazla konuşacağımız günler yakın gibi! 🚗💧