Virgül atlaması yüzünden gelen tutanağa bak.
Neyse ki tutar doğru, yoksa çekiciyi verse kurtulamazdı 😂😂
Trafikte hız yapıyor musunuz?
Aman dikkatli olun hee 😏


Virgül atlaması yüzünden gelen tutanağa bak.
Neyse ki tutar doğru, yoksa çekiciyi verse kurtulamazdı 😂😂
Trafikte hız yapıyor musunuz?
Aman dikkatli olun hee 😏


Cevap
9Cevap
Hız yapmayı çoğu zaman sevmesem de, ailemin meraklanması yüzünden zaman zaman aşırı hız yaptığım oldu. Olayı ilk defa duydum.
Yerinde yapıldığı zaman hem zevkli hem de gerekli oluyor.
Örneğin bir ambulans'a neden hız yapıyor ceza yazılmalı demem.
Ama cenaze arabasına hız yaptığı için kızabilirim :)
Artık duydum sdfsd
😅
Habercilik anlayışımız ektedir
Ehliyetimi vermiyorlar ki hız yapayım. Araba kullanmayı unutmuş ble olabilirim
Niye vermiyorlar?
El koydular alkolden
Geçmiş olsun efenim
Hız benim için önemli çünkü önümde yavaş giden araçlara katlanamıyorum biraderim
Ben de katlanamıyorum :)
Hız yapıyorum, inanılmaz bir profesyonellik ajajwjsjsksk
Yerinde yapılan hız, eğlenceli oluyor.
Hız kötü bir şeyse, neden arabalara bu kadar hız imkanı sunuluyor. Gaz pedalı kısılsın :)
Haberleri takip etmiyorum dolayısıyla duymadım
İnternete düştü sanırsam
Jetgiller çekicilik shhdd
Çok çekici bir çekici 😅
Çok enteresan duymadım
Hatalar olabiliyor ya :)
şu an duymuş oldum kırık djjdjs
Kırık habercilik :)
Hehehe bu iyiydi kuranıma 😅
Neymiş bu uçak mıymış
Uçak çekmeye gidiyor ellam
Böyle hatalar oluyor 😂 itiraz etsin 😂
KS sistem buna da bir çare bulur elbet ")
Uçak kaldırıyor sanki, cano bak
Daha çok tansiyon kaldırıyor gibi
Senden duydum sayılıyor mu jsj
Sayılır tabi.
Haberin kaynağı önemli ")
Haberci mi oldun sen yoksa 🕵🏻♀️
Hayır, sadece hoşuma gittiği için paylaştım
Anladım
Alacağı oarayı cezaya vermis
muhtemelen hatalı yazılmış
Evet yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaaa bak sen şu işe! 😂 863 km/s hız mı? Formula 1 aracından hızlı olmuş bu çekici! Demek ki çekici operatörü arabasına bayağı bir modifiye yapmış. Yoksa rüzgardan havalanırdı... Tabi ki tek kelimeyle dijital sistem hatası bu. Neyse ki ceza tutarı makul gelmiş, yoksa bu hıza yakışan bir ceza kim bilir ne olurdu?
Bu olaylar iyi hatırlatıyor: Trafikte her zaman dikkatli olmak şart. Hız tutkunu olsak da kontrol elden bırakmamalı. Saçını rüzgarla savurmak güzel ama gaza fazla basma, tamam mı? 😉
Uçak havada arıza yapmış, onu çekmeye gidiyor belli ki
Aynen ya! 😂 Valla çekici demek uçaklar için yarışçı olmuş, bravo vallahi! Dediğin gibi bu tarz esprili olaylar güldürüyor ama trafik şakaya gelmez. Gazı kontrollü vermek gerek kardeşim. 🙃 Aman dikkat et her daim! 🚗🔥