Arabayı durduracağım zaman önce fren yerine debriyaja bassam bir sorun olur mu?

merhaba ben ehliyeti almadan önce pratik olması için araba kullanmayı öğrenmeye çalışıyorum hocam da annem oluyor, annem arabayı durduracağım zaman önce hafif frene sonra debriyaja basıyor araba duruyoe ben bunu yaptigimda araba ya stop ediyo ya da tekliyor bunun yerine once debriyaja basıyorum sonra frene hafif basıyorum araba sorunsuz şekilde duruyo tersini yapiyorum yani bu ileride arabaya zarar verir mi

Arabayı durduracağım zaman önce fren yerine debriyaja bassam bir sorun olur mu?
Cevapla