Dün gece el frenini sert çektim sabah yola çıkınca arabadan sesler geliyor tekerleklerden takur tukur?

Sanayiye gittim usta dedi debriyaj bitmiş balata değişcek yok şanzıman incek dedim usta benim frenden veya debriyajla ilgili sorunum yok el frenini dün çok çektim cart diye ses geldi tekerleklerden fren kopmuş olabilir diye getirdim sen bana 20 k masraf çıkarıyosun falan diğer ustaya götürdüm o farklı bi şey anlatıyor yani merhaba diyoz motor incek şanzıman incek diyoşar araba gidiyor zaten ama ses geliyor yani yolda kalmıyalım kafam rahat etsin dedik 20-30 50 k masraf diyolar direkt

Dün gece el frenini sert çektim sabah yola çıkınca arabadan sesler geliyor tekerleklerden takur tukur?
Cevapla