Trafikte kusura bakma demeyi mi kavga etmeyi mi tercih edersiniz?

Bazı arkadaslar var arabada ki kişiyi tek ya da efendi veya ufak tefek görünce uzatıp duruyor ya da saldırmaya çalışıyor. Ben şahsen arabada 5 tane izbandud gibi adam da olsa veya 18 yaşında yeni ehliyet almış genç efendi bir çocuk da olsa kavga etmeme taraftarıyım. Düşman sahibi olmak iyi bisey değil mecbur kalırsan olursun her şeyi yaparsın ama değmez bir trafik mevzusu için.
Trafikte kusura bakma demeyi mi kavga etmeyi mi tercih edersiniz?
Cevapla