Fiat linea, sizce nasıl bir araç. Aldığım araba ve özelliklerini yazcam. 400 bin tl sağlam araba?

2011 model. 1.3 motor. Dizel. 230 bin km'de. Kazasız değişensiz temiz araba. 400 bin tl. Buldum aldım. Siz ne düşünüyorsunuz. Gerçi dayım almış bu arabayı. Annemde onda görüp istemiş, benim haberim yokken almış😅 bana mesaj attı sana araba aldım dedi, video gönderdi. Bende güzel dedim. Bu fiyata böyle araba yok çünkü. Neyse siz ne düşünüyorsunuz. Fiat linea hakkında. Alınabilincek bir araç mı? Ayrıca bekarım egea büyük ve daha pahalı. Bu daha ufak ve ucuz

Egeaya paran yetmiyorsa, linea güzeldir
Bu paraya başka bişey alınabilirdi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Pazarlık yaptık, İndirim yaptı. 360 a düşürdü fiyatı şimdi fiyat performans olarak değerlendirin. Nasıl sizce yeni arabam? İlerde bunuda satar. Daha iyisini alırım inşallah
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar. Ailecek Vazgeçtik o arabadan. Babam bugün gitti, kullandı arabayı. Ben işteydim. Baktı debriyajında sorun var, debriyaj alttan kavrıyor. Sonra rot ayarı bozuk, ön lastikler sıkıntı. Ayrıca büyük araba, okadar büyük aile arabasına ihtiyacım yok. Bekar tek erkeğim. Daha küçük araba istiyorum. B segmenti falan. Derken başka modele yöneldik. Araştırmalarımız devam ediyor. Bana güzel bir araba önerirseniz sevinirim. Yorum yapan herkese teşekkür ederim
Fiat linea, sizce nasıl bir araç. Aldığım araba ve özelliklerini yazcam. 400 bin tl sağlam araba?
Cevapla