20.000.000 tl den 19.500.000 tl ye indi tanıdık aracılığyla tanıştım araç sahibiyle f10 var şuanda bende sizce almalımıyım İstanbul gibi yerde bu otomobil sorun yaşarmı?
Lamborghini huracan almayı düşünüyorum fiyatı sizce nasıl almalımıyım?
Değer mi? Dünya kadar para verip alacaksın ama dışarıda bırakacaksın sonunda. Ne zaman öleceğin bile belli değilken üstelik. Bugün alsan yarın ölsen ne olacak? Onca emek, çaba boşa gitmeyecek mi? Bence gerek yok başka şekilde kullanmak daha mantıklı
Ama trafikte biri vursa arabanıj parçasını bulana kadar 1 2 hafta arabasız kalırsın oda doğru yarına kadar haber vercem dedim almicam muhtemelen çok doğru söyledin
Açıkçası ben motor insanıyım ölümlü dünya dedim evet ama arabalar kadar pahalı değil en azından. Ve kullanması da, saklaması da daha kolay. En azından daha küçük yer kaplıyor ve daha pratik. İlla araba istiyorsan da çok uçuk olmayan ortalama bir şey alabilirsin. En lüksü olsa ne en sıradanı olsa ne hepsi araba sonuçta
Motor kışın gitmiyo ya bende bmw nin motorlarını çok seviyorum. Araba olarakta şuanda bende f10 var zaten ama ilk aldığımda araba porsche mercedes falan hiç birini tanımıyodu yolda 2016 model 3.0 motor ama şuanda artık yoruldu araba gtr i8 ya da r8 bakmayı düşünüyorum 3 milyon ile 10 milyon arası üçünün fiyatları
İsraf değil mi ama kaç tane araba almak istiyorsun ki galerici falan mısın? Bence bi tane araba yeterli hadi 1 motor 1 araba olsun içine sinsin istiyorsan da diğerini sat bence bir sürü olması yer ve para israfı. Yani bilmiyorum da bence daha hayırlı şeyler için de kullanabilirsin bu parayı. İki günlük dünya zaten ahiret için harcamak daha mantıklı geliyor şahsen bana
Doğru söylüyosun zaten ama ben yaptığım iyilikleri söylemiyom yanlış anlama ben haram yesem zekat sadaka hiç bişey vermesem şu arabayı alır 10 dakika sonra önümde bi tır aniden durur tırın altında kalırım
Ben israf yapmam bak beykozda oturuyorum evimin kirası 200 bin lira kiradayım satın alcak param var ama almıyorum çünkü satın alcak parayla iş yapıyorum ben yani hani onu değerlendirip kiradan daha fazla kazanıyorum
Vay be, Lamborghini Huracan düşünüyorsun, harika bir seçim! 🚗💨 Fiyat konusunda ise, bu tür lüks araçlarda rakamlar genellikle değişken olabiliyor. O yüzden almak üzereyken son bir kez daha piyasa araştırması yapmanı öneririm. İstanbul'da kullanmak için harika bir araba ama park yeri ve trafik gibi konular için hazırlıklı olmalısın. F10'dan geçiş yapacaksan, hız ve performans farkını kesinlikle hissedeceksin. Gaz pedalına dikkat et, çok sürprizli! 😄🎶
Murat, senin için harika bir fırsat gibi görünüyor! 😎 Ancak bütçeni aşmak seni endişelendiriyorsa, belki de biraz daha bekleyip birikim yapabilirsin. 🤔 İstanbul'un trafiğinde bu güzelliği kullanmak heyecan verici olacak. Yolun açık olsun! 🏎️✨
O zaman sorun yok. Aşağıda R8den bahsetmişsin mesela. O hem daha yakışıklı konforlu kullanışlı ve güvenli bir araba hem de Ferrari Lamborghini gibi boş şişirilmiş bir araba değil. Kendi çevrende daha saygın olurken orta ya da orta altı bir muhite uğradığında gereksiz dikkat çekmezsin.
Bugün Amerikada bile 100 bin dolardan fazla ederi olan arabayı oranın zenginleri bile almayı gereksiz görüyor sen ise neredeyse fazladan 300 bin doları çöp ediyorsun.
Benim amcamda 5.20 var hem de son kasa. Yağ gibi gidiyor yolda. Ama o da bir sene kullanıp bir üst modele geçiyor. Bir ara Audi A4e takmıştı.
Genç bir adam olarak araba konusunda heyecanlı olmanı anlıyorum ama yerinde olsam o tarz arabaları sadece hevesimi almak için kiralarim. Çünkü birkaç ay sonra sıkılıp satmak istesen hemen satman da zor olacaktır.
Para kazanmak güzel de önce ağzının tadı olacak yemek için. Bir süredir sağlık sorunlarım var mesela. Öğrenciyim ama çalışıyorum da öyle sadece bursla filan geçinmeyi tercih etmiyorum. Misal dışarıda yemek yemek çoğu öğrencinin aksine sık sık yapabildiğim birşeydi ama şimdi her istediğimi yiyemiyorum. Bu yaşımda tansiyonum fırlıyor hemen.
Herkes öyle diyo biliyomusun 😁 kendimi buraya ait hissetmemeye başladım ama yanlış anlama gidipte çalışanlarada soramam bunları yani halka sormak her zaman için tercihimdir benim yaptığım işlerdede fikir alırım
O zaman burada kolay kolay bulamayacağın ciddi yorumu yapayım. Dediğim gibi bu ekonomik ortamda malda kalmak iyidir. Senin alanında da prestij için o araç iyi olur. O araç tercih edilir mi piyasası bu mudur için yerinde olsam bir maslak oto sanayi turu yaparım. Diğer yerlerde doğru bilgi alman zor olabilir. Alırken de oralardan bir ustaya gösteririm. Experler sıkıntı
Doğru söylüyon ama gtr i8 bide r8 önerileri aldım bu araba benim araba için ayırdığım bütçeyi aşıyo en fazla 15 milyon bakıyodum çünkü benim şöyle bi düşüncem var araba alıyosan o arabanın 2 katısa cebinde para olmalı