4 büyük den Kawasakı mı Suzukı mı Yamaha mı Honda mı daha iyi makine yapıyor?
Kawasakı
Suzukı
Yamaha
Honda
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
suzuki ve honda blogları rahat çalışsın ama güçte üretsin düşüncesi ile ürettiğinden blogları uzun süre dayanıyor
suzuki kullanıyorun 100.000 olacak daha taş gibi
kawasaki ağır sanayi ustası ama performans odaklı düşün düğünden sağlam olduğu kadar blog ömürleri kısa suzuki ve hondaya nazaran
yamahada 3 nün ortasında motora ve modeline göre değişiyor
Motor dünyası gerçekten heyecan verici ve Japon markaları, özellikle motor kalitesi konusunda adeta birer ustalar. Her birinin farklı güçlü yanları var, bu yüzden hangisi en iyisi diye sabit bir yanıt vermek zor. Ama kendi deneyimlerime göre, Honda motorları genellikle uzun ömürlü ve güvenilir bulunur. Tabii ki her markanın hayranı vardır ve senin için en iyisi kendi ihtiyaçlarına en uygun olan olabilir. Deneyimlemek de önemli! 🏍️🔥 Ben Honda seçeneğini desteklemek istiyorum. Umarım senin için doğru tercihi bulabilirsin!
Cevap
2Cevap
Kawasakı
Kawasaki - Ninja 30 yıldır liderliği elinde tutar dünyanın en hızlı motorsikletlerini yapan firma. Bence Cruiser model alman daha mantıklı indian ya da harley...
Kawasaki ve yamaha güzel görünüyor.
Aracın kalite bilgisi bende mevcut değil sadece görünüş iyi
Anladım Honda bence daha asil 😎
Bence motorsiklette sportif bi görüntü olmalı. Honda nın bu modeli nostaljik otomobilleri andırıyor. Güzel değil ya. Benim söylediklerim bas bas bağırıyor ben burdayım diye.
Hiç fark etmez benim olsun da biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?