Manueli çok iyi sürüyorum otomatik zor geliyor bunu yaşayan tek ben miyim?

Herkes otomatik daha kolay diyor ama manuelde daha rahat ve kontrollü hissediyorum.

*ikisinide sürebiliyorum

Manueli çok iyi sürüyorum otomatik zor geliyor bunu yaşayan tek ben miyim?

Görsel pinterestten

reklam içermez

Güncellemeler
1 yıl
Nasılım sorunca nokta koysam tutuyor etkileşime bak ya
Manueli çok iyi sürüyorum otomatik zor geliyor bunu yaşayan tek ben miyim?
Cevapla