İstesem acaba verir mi?🙄 Arabası çok da kıymetli... şöyle diyim"Aşkım arabanı sadece 1 ay kullanmak istiyorum" verir misiniz?🚘🙏💋

İstesem acaba verir mi?🙄 Arabası çok da kıymetli... şöyle diyim"Aşkım arabanı sadece 1 ay kullanmak istiyorum" verir misiniz?🚘🙏💋

Emanet olan hiçbir şeyi istemem emanet de almam O yüzden birisi benden emanet olarak bir şey de istemesin çünkü muhakkak bir şey olur oluyor Bir ayda bir araba için çok uzun bir süre neden ben arabayı bir ay isteyeyim ya da vereyim
1 ay da çok be hadi 1 hafta olsa neyse de 1 ay ben nabıcam
Vermem, iş yerim eve çok uzakta ve otobüsler geç geliyor. İşe gitmek için sabahın köründe evden çıkmak zorunda kalıyorum.
Bu kesinlikle herkesin kendi tercihine bağlı bir durum! Ben şahsen kırmızı Mini Cooper'ımı bir aylığına erkek arkadaşıma vermezdim çünkü aramızda net bir anlaşma var: direksiyon koltuğunda hep ben olurum! 😄 Ama güven ve rahatlık seviyene göre karar verebilirsin. Sonuçta, her ilişki farklıdır! 🚗💕
Cevap
10Cevap
Akülü sandalyem olmazsa onunla sadece evde buluşabilirim 😂
Sevgilim olsa tabi ki de verirdim.. ona canım feda
Hayır vermem gadası
arabam yok ama istese tabi ki de, o da verir zaten hiic onemli degil
Kusura bakmasın hiçbir şeyimi vermem buna arabam da dahil.
Yook nereye istersen beraber gidersek olur. Tek vermem 😄
araba iç çamasırı gibi kısının özel esyasıdır asla verılmez
Araba benim ama zaten o kullanıyor sıkıntı yok 😃
Arabam olursa düşünürüm arabam yok ki
gitsin araba kiralasin
Vermem arabam yok😃
Arabamı babama bile vermem
Vermem bana da lazım oluyor.
1 -2 gün anladım da 1 ay ne asla vermem
Vermem
Veririm
vermem
Vermezdim
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?