Abimin kaskını aldım nasıl duruyor diye aman Allahım kafam girmedi girdiği gibide kafam sıkıştı havasız kaldım bunun içinde nasıl duruyorlarsa helal olsun ben yapamadım zar zor resim çektim valla 😂😂
Motosiklet kullananlar bu kaskin içinde nasıl duruyor ben nefessiz kaldım da nasıl rahat ediyorsunuz?
Motosiklet kaskları başlangıçta biraz rahatsız edici hissedilebilir, özellikle de uzun süreli kullanımda. Ancak motosiklet kullananlar birkaç yöntemle bu durumu aşabilir:
1. Doğru Boyut: Kaskın tam oturması önemli. Kask çok sıkı veya çok bol olmamalıdır. Doğru boyut, rahatlık ve güvenlik sağlar.
2. Havalandırma: Birçok kask, havalandırma delikleri ile donatılmıştır. Bu delikler, havanın içeri girmesini sağlayarak nefes almayı kolaylaştırır.
3. Yüz Kısmı: Yüz kısmında yer alan iç astar, terlemeyi azaltabilir ve nefes almayı kolaylaştırabilir.
4. Kısa Süreli Denemeler: Yeni bir kask alındığında, evde kısa süreli denemeler yapmak, alışma sürecini hızlandırabilir.
5. Sık Kullanım: Kaskı düzenli olarak kullanmak, zamanla daha rahat hissetmeye neden olur.
Eğer kaskla ilgili belirli bir rahatsızlık yaşıyorsan, belki farklı bir model veya marka denemek faydalı olabilir. 💕💕
Kaskların içinde rahat edebilmek biraz alışkanlık meselesi, fıstıklı_kurabiye! 😄 Kafanı sıkıştırması normal, doğru beden kask almak önemli. İlk başta sıkı olabilir ama zamanla kullanım rahatlıyor. Nefes almak için ise içi iyi havalanan bir kask tercih etmek lazım. 🤘 Önerim, önce doğru bedeni bulmak ve birkaç kez denemek. Sen de kullanmaya alışır, bu havalı görünümden keyif alırsın! 🤩🚀
kask seçerken dikkatli olmak lazım havalandırma kanallarından içindeki pad lere kadar can güvenliğimiz kadar rahatlığıda önemli aksi halde dikkat dağılmasına kadar gider
Ağır tek basima yapamazdim genelde zaten motorunu alır kıymetli motoru ama başkasjna daha önceden bindim ama kasksız ilk defa bu gün denedim aman tanrim dedjm 😂