www.n11.com/yuki-yk250-spitzer-kampanya-P13632268 sizce bu motorsiklet nasıl tabi bu siteden almıcam burada gördüm beğendim ve buldum kesin alıcam
Cevabın nedir?
Cevapla
bence alma yuki ney la 3 ay sonra dagılır bu
honda.com.tr/.../fiyat
bunu al ömürlük bin
ya da
www.sym-tr.com/urunler/commuter/wolf-sb-250-ni/
bundan var bende biraz daha pahalı ama 2. el temiz az kilometre yapmış olanını aynı fiyata bulursun harika bir motor herşeyiyle.03 Yorumla
Soran+1 yılzaten vazgeçtim yukiden almıcam onu senin tavsiye ettiğine baktım da onu ben araştırıyım bir şunu honda.com.tr/.../fiyat
Soran+1 yılbakıcam yaa off kafam çok karıştı iyice
En İyi Cevaplar
Sebepleri inan çok uzun sürer bence alma. Onun yerine belki böyle bişey seni en azından üzmez ileride.
2.bp.blogspot.com/.../...R125R%2BBlack%2BColor.jpg03 Yorumla
Soran+1 yılbu da iyi aslında ama bakıcam yaa
Soran+1 yılaynen sattım öteki hondayı benim vardı bir tane yeni almak istedim 4 yıla yakın kullanıyodum eskisini
aahh ahh bende motosiklet hastasıyım resimdeki motorda tam hayalimdeki tarz ama iyi mi bilemedim
019 Yorumla
Soran+1 yılçin malı diyorlar ilk kez yuki modeline baktım çin malı çıktı :D
Soran+1 yılhonda.com.tr/.../fiyat şu modele bakıcam bide
Soran+1 yılaynen öyle bir duruşu var ama çok kararsız kaldım yaa honda alıcam kesin yuki bitti benim için :))
Soran+1 yılher zaman dikkatliyimdir motor üstündeyken ama hızlıyımdır da :)
Soran+1 yılhızlı kullanıyorum diye arkama kimse oturmaz oturmasınlarda yavaş yavaş sür deyip başımın etini yiyorlar :)) ama sen hızlı seviyosun galiba
Soran+1 yılöyle tabi ama arabalarda varken de hızlıyımdır ben ama çok hızlı değil tabi hız+ben=mutluluk :D
Soran+1 yılsanada iyi bayramlar :) rica ederim
Soran+1 yılrica ederim :)
Soran+1 yıl:)) en iyi cevaptı yani ;)
Soran+1 yılRica ederim :))
+1 yılYuki deyince aklıma başka birşey geldi ama bu iyiymiş bence
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
29Cevap
Diğer konusunda 999 cevap paylaştı. Sakın haaa... Uzak dur mu marka motordan. Bu tip bir motor istiyorsan Bajaj pulsar tavsiye ederim. Çok daha iyi markalar var ama fiyat kalite performansı olarak bu motor iyidir. newartcars.com/gallery/2471117-bajaj-pulsar.html
020 Yorumla
Soran+1 yılevet güzel iyi duruyor ama bakıcam yaa şimdi çok kararsız kaldım
Soran+1 yıl15 bin tl ye kadar çıkıcam yaa
Soran+1 yılbencede olmaz
Soran+1 yılwww.google.com.tr/search karar verdim bu olucak
Soran+1 yıl
Soran+1 yılgene fikir değiştirdim
Soran+1 yılhonda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-250r tamam bu olucak değiştirmicem bir daha fikrimi :)
Soran+1 yılİstanbul'da yaşıyorum her zaman dikkatliyimdir
Soran+1 yılzaten kask var evet düşünüyorum kaskta kamerayı
Soran+1 yılgelirim elbet o taraflara
Soran+1 yıltamam :)
hondadan sasmamani tavsiye ederim yuki vb cin veya kore yapimi motosikletlerle herzaman prob. yasarsin 15 tl ye cok rahat honda alirsin 100.000 km den fazla motosiklet tecrubesi olan biri olarak soyluyorum malzeme kalitesi, yaygin servis agi, teknolojisi, viraj kabiliyeti, dengesi vs vs hondadan sasma ne demisler "HONDA, hayat onda" ;)
03 Yorumla
Soran+1 yılaynen honda alıcam gene :D
Soran+1 yılevet hondaydı gene :D
https://i.hizliresim.com/Jdnl9Q.jpg
gökgürültüsü önerırım sahsen sert adam motoru öyle apaçi tarzı alma 1700 motorlu ses sistemli harley davidson electra ultra classic namı diğer esmer yarim...03 Yorumla
Soran+1 yılyok teşekkürler ben kullanmam bu motordan ama grupca gezilirse arkaya binerim hatta bindim de rahat ama almam bundan güle güle kullan
Soran+1 yılgüzell :))
+1 yılUcuz ama kalitesiz kullandım vibrasyonu çok gidişi kötü kalitesi düşük sadece görüntü.. bana bütçeni söylersen seni üzmicek motor örnekleri sunarım...
04 Yorumla
Soran+1 yıl8 milyara kadar bütçem var
- +1 yıl
şu an fiyatlar biraz kabarık bana sorarsan kışın ortasında bir alış yap ve cbr 250 r parça kalitesi sürüş keyfi yol tutuş gidiş olarak harika bu kategoride bu fiyata göre.. ben en hızlısını ve şeklini istiyorum diyosan hyosung da var ama arka fren sorunu var çift kaliper kullanmış amcamlar çobuk kitliyor.. ön fren çift disk mükemmel tutuyor.. parça kalitesi düşük 250 lik serisinde en hızlısı diyebilrm.. ama bence bir bayana göre olanı honda 250.. iyidir.
Soran+1 yılya ben kredi çekerim bu motor olmasada zaten almaktan vazgeçtim 7 milyar kredi alırım 15 milyarlık motor bakarım sıkıntı yok yani o konuda hızlı olsun bana zaten
- +1 yıl
:) para sıkıntın yoksa eğer kawasaki z750 lere bakmanı öneririm tork canavarları ama acemilikten yeni çıkıyorsan muttemelen abs si papatya çift ön diskleri ve fabrika çıkışı çelik fren hortumları olmasına rağmen bir yere girebilrsin.. agrasif bir makina.. onun dışında biraz daha düşün hp olan kawasaki Er 6 larıda tavsiye ederim harika yol tutuş 70 hp motor az yakıt çok güzel aletler.. :) ama para sorunsa cbr 250 r ya da suzuki inazuma 250... :) bunlar işini görür...
+1 yıl15 bin lira bütçe yapıp honda cbr600 almani tavsiye ederim. Yani acele etme imkanin varsa az daha biriktir.
Bu motorda ses olmaz zevki çıkmaz. Güzel sesi olan bir motor al daha iyj01 Yorumla
Soran+1 yılzaten bu motordan vazgeçtim 8 bin tl param var kredi çekerim onda sorun yok buda iyimiş
Dogan gorunumlu sahin kibin. Honda gorunumlu mobilet. Sekilse idare eder hizsa asla aradigini bulamazsin.
010 Yorumla
Soran+1 yılhonda alıcam bundan vazgeçtim
Soran+1 yılbende 8 bin var ve kredi çekerim 7 bin tl çekerim istediğim motoru alırım ama motor olsun
Soran+1 yılsağol
Soran+1 yılallah rahmet eylesin üzüldüm :/ ben 19 yaşımda honyala başladım 4 4 buçuk sene kullandım 3 ay önce sattım şimdi başka bir motor alıcam hızlıyımdır ama her zaman da dikkatliyimdir bu zamana kadar kaza bela olmadı bundan sonrada olmaz inşallah
Soran+1 yılhondayla
Soran+1 yılortaköyde bulundum çok belki görmüşüzdür birbirimizi
Fena değil ama o paraya çok daha iyi motorlar bulabilirsin bende vardı ama kaza yaptıktan sonra binemiyorum artık elim gitmiyor
00 Yorumla18 yasimdan 28 yasima kadar kiyafetsiz kullanmis biri olarak 32 yasima geldigimde dizlerim pert oldu şu an yarim saat bile ayakta duramiyorum dizlerim cok agriyor cok kotu birsey.
02 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyuki ne ya önceden kawasaki, yamaha vardı kalite çok düşmüş.
03 Yorumla
Soran+1 yılben bu motordan hiç kullanmadım zaten sadece hoşuma gitti buldum da motoru gidip gördüm çok güzel
Cevap sahibi+1 yılwww.google.com.tr/search bu çok güzel duruyorda çok pahalıdır heralde.
Soran+1 yılkawasaki de ben beğenmiyorum :)
Çin malını tavsiye etmem paranı boşuna harcamış olursun
Güvenlik desen Fren vs.. ler zaten Çin malı ne kadar güvenilir ki? :)00 Yorumla
+1 yıl250 CBR al daha iyi en azından paran boşa gitmemiş olur
11 Yorumla
Soran+1 yılöyle yapıcam zaten
çin malı uzak dur bayansın ne kadardır motor kullanıyorsun?
018 Yorumla
Soran+1 yılzaten vazgeçtim bu motordan ilk kez yuki baktım almıcam bunu zaten 17 yaşımda öğrenmeye başladım motor kullanmayı 18 yaşımdan beri kullanıyorum 24 yaşındayım
Soran+1 yılhayr
Soran+1 yılevet güzelmiş rahat oluyodur onlar da
Soran+1 yılevet honda alıcam gene
Soran+1 yılwww.google.com.tr/search karar verdim bundan alıcam
- +1 yıl
o eski kasa :D bu yeni kasa honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-250r ama dur benim markanında bu tipte var fiyatıda uygun istermisin?
Soran+1 yılo zaman bu olsun ne diyelim :D
- +1 yıl
bak buda benim motorun markasından fiyatı uygun araştır bak www.sahibinden.com/.../detay
Soran+1 yıliyimiş buda ama fikrim de bu var artık honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-250r
Soran+1 yılben 15 bin tl ye kadar çıkarım sıkıntı yok yani
- +1 yıl
www.sahibinden.com/.../detay hızlı ve tehlikeli :D
Soran+1 yıltehlikeli olmasın bir zahmet :D
Tırt bu :) bütçen ne ve nasıl bir makine kullanabilirsin bilmiyorum ama buna kıyasla yamaha cbf, cbr alabilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu almicam assagadaki yorumlara bakarsan hangisini alicagimi görürsün
+1 yılBende kawasaki istiyorum tarzımada uyuyor ama kızın kullanabileceğini düşünmüyorum ağır bunlar
00 Yorumla
+1 yıloha motorsıklette mı kargoyla gelıo ehlıyetın var mı d
02 Yorumla
Soran+1 yılHangi motor alicagim assgada yorumlarda ve 18 yaşından beri ehliyetim var gidip kendim alicam motoru
- +1 yıl
of cok ıyı helal al bence d amam kaza tehlıkleı cok :/
+1 yılTarzim değil benim altimda bu motor sönük kalır.. sana daha fena olanlarina bakmayi tavsiye ederim... bmv fln?
00 YorumlaBunu almazsın sen ^^
Almaya kalkıştıktan sonra önüne bir sürü seçenek çıkar00 Yorumla
+1 yılBu n11 dede herşey var ya ehliyet almaya kalksam uzun sürermi :D
00 Yorumla
+1 yılzayıf isen dikkat et seni uçurur motor senden önde gider :)) ya da çok basma :)
012 Yorumla
Soran+1 yılkilom iyi ben bastım mı uçuyorum genede zaten :D
- +1 yıl
rüzgar seni uçurmasın yani motor bir yana sen biyana olma dikkat et :D
Soran+1 yılo konuda dikkatliyim her zaman dikkatli kullanırım ama bastım mı gaza kimse beni durduramaz :)
- +1 yıl
ya hafifsin hızlı gidince rüzgar seni motorun üzerinden alıp gitmesin diyorum biliyoz herkes dikkatli herkes basar ama sen beni anlaamdın :d
Soran+1 yılvalla motor deyince benim kafa uçuyor :D hiç bişeyi anlamam :D
- +1 yıl
motor konusu açılınca aklın motorda elelrın klavyede demi :D
Soran+1 yılaynen öyle arkadaşlarımı bile anlamam yani geçen yaz yanlış yere park etmişim motoru çekiyolardı arkadaşlarla konuşuyodum bir cafede motoru nasıl gördüysem koşarak gittim ama çektiler genede arkadan bağırıyorum çizdireyin diye yani anlıcağın motor konusunda hassasım :D
- +1 yıl
yanlış park denince direk aklıma bayanlar gelir :D
Soran+1 yılallah allah sanki erkekler hiç bir hata yapmaz demi :D
- +1 yıl
acemi erkek bile yapmaz sadece salak erkek yapar ama bayanda hepsiiii :D
Soran+1 yılhıı tabi tabi :D
- +1 yıl
evettt :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılYuki alma. Japondan şaşma. Ben de motor hastasıyım. Başına bela olur haberin ola.
014 Yorumla
Soran+1 yılöyle mi diyosun ilk kez yuki baktım baktım hoşuma gitti
Cevap sahibi+1 yılSorun çıkartır sana. Onemli olan görüntü degil. Kullanilan malzemeler felan hepsi çakma. Birde bisekilde bozuldugunda bişey oldugunda düzen tutma ihtimali de az. Honda-Yamaha yönel. Kesinlikle tadıyla yıllarca kullanabilirsin ki yukiye verecegin para da az bir mebla değil. Bu benim fikrim. Saygılar.
Soran+1 yılben honda kullandım çok iyidi ama sattım onu başka modellere baktım sonra yuki modelini gördüm hoşuma gitti hatta motoru buldum gidip baktım da kararsız kaldım şimdi
Cevap sahibi+1 yılVarsa paran bir R6 al wowww ben daha alamadım :(
Hem memnun olursun, hem hiç sıkıntı yaratmaz, görüntü şekil dersen üstüne yok zaten, bir de bir havan olur kızsın bir deee. Seneye alcam ben bir R6 ins
Soran+1 yılbakalım şu an kafam karıştı iyice herkez başka bişey yazıyor ben seçicem bir tanesini birazdan
Cevap sahibi+1 yılYamaha-Honda dışına çıkmada ne yaparsan yap. Pişman olmaman için böyle söylüyorum.
Soran+1 yılpeki ya yamaha ya honda ama honda da karar kıldım ben
Cevap sahibi+1 yılİkiside 1 numara. İkisine de bak. Hangisi hoşuna giderse, hangisi içine sinerse onu al. CC olarakta 600cc harikadir bence. Yani ya CBR600 ya da R6. Ama benim gönlüm yamahadan yana. Ama iki motorda harika. Ömürlük ikisi de. Bir de yoshimura eksoz taktırdın mı of.
Soran+1 yılbakıcaz artık hangisi olursa alıcam honda kullandım ben ama değişiklik olsun istedim ama sonra bundan vazgeçtim gene honda alırım
Cevap sahibi+1 yılDegisiklik olsun diyosan Yamaha al :) Hondayı aratmaz
Soran+1 yılyok honda olsun ben onunla başladım hondayla başlıyım gene :D
Cevap sahibi+1 yılOda güzel olur :) ilk kullandığın motor hangisiydi ki? Ha birde yoshimura unutma önemlo bir detay
Soran+1 yılwww.sahibinden.com/.../detay buna benzer motorum vardı tabi ama alt modeliydi
Cevap sahibi+1 yılgüzelmiş cbr250rr. CC büyütmüş olucan işte daha güzeel
kullanmasını bilmiyosan bunla başlama
05 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşımdan beri kullanıyorum 24 yaşındayım ve zaten bunu almaktan vazgeçtim
Soran+1 yılevet kesin alıcam yazdım da sonradan fikir değiştirdim honda alıcam :D parayla ilgisi yok be
Soran+1 yıl:))
kaç yaşında motor alacaksın...
08 Yorumla
Soran+1 yılsıfır alıcam
Soran+1 yılo motorda iyide bende o kadar para yok :D bindiremem :D
Soran+1 yılama motor pahalı be abicim :D arkama erkek sadece kankalarım oturur :D bide eski öküz sevgilim bindiydi :D
Soran+1 yılzaten sevgilim yok artık ve benimle çıkmak isteyen çok ama ben yüz vermiyorum :D küçük araba olsun araba olsun git bir yerlere işte :D
güzel motor ama biraz pahalı değilmi
04 Yorumla
Soran+1 yılben eski motorumu sattım üstüne para koyup alıcam
Soran+1 yılyok ikinci el olmaz sıfır olucak
+1 yılHonda falan al üstad :D
01 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle yapıcam :D
Güzel hoşuma gitti benim.
03 Yorumla
Soran+1 yılgüzelde çin malı sağolsun arkadaşlar vaz geçirdiler
Soran+1 yılbilemem ilk kez yuki baktım işte vazgeçtim yukiden honda alıcam gene
+1 yılGuzel motor iyi secim
01 Yorumla
Soran+1 yılevet
alıyosan vespa scot al
00 YorumlaÇok güzel duruyor.
05 Yorumla
Soran+1 yılevet ama çin malı vazgeçtim onu almaktan
Soran+1 yılyok erkekler sağolsun vazgeçirdiler beni :)) görünüş iyi tabi ama olmaz ya ilk kez yuki baktım hevesim gitti :D
Soran+1 yıl:))
Mobilet al
03 Yorumla
Soran+1 yıltabiki hayır
Soran+1 yıl:))
Alda yarisalim ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılSende ne var :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılyuki alma
03 Yorumla
Soran+1 yılneden iyi değilmi ilk kez yuki alıcam bende bundan vardı 3 ay öncesine kadar www.sahibinden.com/.../detay bunu sattım birisine bunu buldum hoşuma gitti
Cevap sahibi+1 yılçin malı
Soran+1 yılbiliyorum çin malı olduğunu ama ne biliyim başka bakıcam o zaman
almış ken honda al
01 Yorumla- +1 yıl
Devamını Gör(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar