Off-Road heyacanını yaşamak demek dibinden fotoğraf çekmek midir?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Zaman zaman denk geldikçe izlerim medyadan böyle yarışları.

Başlangıç noktaları neyse de ileri etaplarda yolun dibinde, yola sıfır dönüş noktalarında elinde telefon kamera çekenler var.

Yarışanı anlarım, izleyen de anlanır ama böyle araç kaysa, takla atsa, tahtalı köye peşin bilet almak neden heyecan verir ki ölüm korkusu hiç mi yaşamıyorlar.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Off-Road heyacanını yaşamak demek dibinden fotoğraf çekmek midir?
Off-Road heyacanını yaşamak demek dibinden fotoğraf çekmek midir?
Cevapla