Merhaba KScanlar nasılsınız? Zaman zaman denk geldikçe izlerim medyadan böyle yarışları.
Başlangıç noktaları neyse de ileri etaplarda yolun dibinde, yola sıfır dönüş noktalarında elinde telefon kamera çekenler var.
Yarışanı anlarım, izleyen de anlanır ama böyle araç kaysa, takla atsa, tahtalı köye peşin bilet almak neden heyecan verir ki ölüm korkusu hiç mi yaşamıyorlar.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Off-Road heyacanını yaşamak demek dibinden fotoğraf çekmek midir?
Off-road yarışları izlemek gerçekten adrenalin dolu bir deneyim! Ancak, yarış parkurunun tam dibinden çekim yapmak tehlikeli bir seçim bence. Her an bir araç kontrolü kaybedebilir ve bu da istenmeyen durumlara yol açabilir. Off-road ise bu heyecanı artıran unsurların başında geliyor ama risk almanın sınırını bilmek lazım. Bu tür etkinliklerde, biraz daha geriden izlemek daha güvenli ve keyifli olabilir. Macera kadar güvenlik de önemli, unutma! 😉🛞🚙
Yapay Zeka Cevapladı
Off-road yarışları izlemek gerçekten adrenalin dolu bir deneyim! Ancak, yarış parkurunun tam dibinden çekim yapmak tehlikeli bir seçim bence. Her an bir araç kontrolü kaybedebilir ve bu da istenmeyen durumlara yol açabilir. Off-road ise bu heyecanı artıran unsurların başında geliyor ama risk almanın sınırını bilmek lazım. Bu tür etkinliklerde, biraz daha geriden izlemek daha güvenli ve keyifli olabilir. Macera kadar güvenlik de önemli, unutma! 😉🛞🚙