Opet
Shell
BP
Petrol Ofisi
Total
Lukoil

Cevapta yazacağım (yurt dışı yaşayanlar)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
12Cevap
Genelde Opet'ten alıyorum. Bazen Shell ve BP'den alırım. Birer kez Aytemiz ve Alpet'ten LPG aldım. Total LPG'ye güvenim 20 yıldır yok.
Bp ve shellde taşıt tanımamız var. Mümkün olduğunca, hatta hiç bir zaman başka yerden almıyoruz.
Aracım shell olunca benzini oranın çok iyi diyorlar o yüzden shell kullanıyorum
Shell, şaşmam. 1 kez Opet aldım arabanın sesi değişti resmen. O yüzden kesinlikle shell
Petrol Ofisi kullanırım, genelde onla ilgili kampanyalar olur katılırım işime yarıyor.
Şehir içinde genelde OPET ama çoğu zaman seyahat ediyorum bp ve łuk kullanırım
Petrol ofisi benzin alıyorum motorsiklet için arada
Genellikle Shell, Opet, Türkiye Petrolleri ve Aytemiz denk gelirse oralardan alırım.
Aracım için çoğu zaman akaryakıt istasyonu olarak OPET kullanıyorum.
Shell bulamazsam opet
yıllardır opet kullanıyorum
Önceliğim OPET, sonra Sheel.
Genelde petrol ofisi ve shell
aracım yok ki...
Aracım yok bisikletim var
Petrol ofisi
Opet tabi ki
Shell
Opet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle Shell! Benzin kalitesi ve yaygın istasyon ağı ile yolu her zaman güvenli ve sorunsuz kılıyor. Kırmızı Mini Cooper'ımla uzun yollara çıktığımda her seferinde en iyi performansı Shell’den alıyorum. Hem güvenli, hem de aracımın motoruna iyi bakıyor. 🚗🔴✨
Sürüş keyifli ve müzik dolu olsun! 😎🎶
Anket şıkkım: Shell.
Kaça satarsın şu Mini Cooper'ı 😂