AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Bu kafayla çocuk yapmaman daha mantıklı. Herkes anne olmak zorunda değil.
2 cocuk buyuttum hiçte arabaya ihtiyac duymadım ustelik ıkısının yaş arası 2 yaş her yere tek basıma götürdum arabamız vardı sattık cocuklarım binemedi bile aramız oldugu dönem Şu an alabilecek bütcemizde yok daha bugun ıkısıyle otobusle piknige gittim
Helal sana bacım
Teşekkür ederim ama olması gereken bu
Bencede olması gereken bu ama bu yeni nesil havada uçuyor sana kurban olsunlar
Yeni nesille alakası yok kişiyle alakalı bence
Senin gibi kadın nerden bulurum
Hhaha bilmem
Hazır seni buldum kaçırmam lazım 😁😁
Evliyim
Bana ulaşır mısın peki 5 dk şok
Sebep
Haber bekliyorum senden ama
Bu fikirdeysen bir araba almak için birikim yapabilirsin
Bende evleneceğim. Benim arabam var müstakbel eşiminde vardı fakat düğün masrafları vs için sattık. Herşeyi ondan beklemiyorum. Hayat müşterek beraber yapıcaz herşeyi. Para kazanmayıda temizliği de yemeği de.. çocuğumuzu da Allah nasip ederse beraber yapıp beraber tüm sorumluluklarını alacağız. Kadın erkeği para kapısı gördükçe erkek kadını evin hizmetçisi gördükçe mutluluk zor. Asıl mesele hayat arkadaşı ve eş olarak görmekte
Abla beni yanlış anlama ama düğğn masrafı için araba satanı da ilk kez gördüm. Pek de mantıklı bir hareket değil çünkü.
@çilek82 arabayı 200 bine almıştı 900 bine sattı. Evlenirken düğün masraflarını karşılarız die almıştı birikim amaçlı yani. Şimdi eşyalarımızı aldık düğünümüzü yapıcaz borç harca girmeden kimseden destek almadan. Başkalarının illaki aileleri destek oluyo ya da borç harç krediyle evleniyolar ondan satmazlar. Bi de bize bir araba yetiyo
Evet doğru aileler yardımcı oluyor ya da kenarda birikmiş varsa onunla halloluyor. O zaman gayet de iyi yapmışsınız. Ömür boyu mutluluklar dilerim inşallah 🤍
@çilek82 çok teşekkür ederim güzel dileklerin için daha iyi bir şekilde darısı başına istiyor isen 😊🤗 biz ailelerimizden destek almicaz neyimiz var neyimiz yok ortaya koyacaz ikimiz halledicez demiştik
Bende nişanlıyım şu an 😊 yaşlarımız 23. Üniversitesi yeni bitti haliyle kenarda sadece 50 bin tl parası var😅 babası yapıyor her şeyi, benim de kendi ailem 😊
@çilek82 ailem bir çöp yapmadı kuzum 😊 onunkide. Bir şeye ihtiyacınız olursa söyleyin diyolar. Ne diyelim
Yanlış abla ya ne olursa olsun sonuçta evladın bi yola çıkıyor. Üzücü bir durum aslında bakıldığı zaman. Ama size helal olsun çift her şeyin altından kalkmışsınız evelallah helal olsun 👌💪🏾
Çift olarak **
@çilek82 o arabayı birikim olarak almıştı biz burada benim arabayı kullanıyoz die arabasını ailesine vermişti kullanıyolardı. Satacaz diyince bir tepki gösterdiler sanki kendi arabaları 😊 sonrası da koskoca arabayı sattınız daha neye ihtiyacınız olacakki ne yapalım modundalar. Benim ailemdede babam evliliğimizi istemiyodu. Bugüne kadar ne yaptık ne ettik ne durumdayız hiç sormaz
Hani desen satmadan önce napıyolardı 😊 gezip tozmalarına para ayırıyolardı gene bize bişi yapan yoktu
Şöyle bir güzel yanı oldu evinize karışamazlar size karışamazlar onu aldın bunu aldın gibisinden. Karışmaya hakları yok çünkü. Tabi ki aile her şeydir ama ben sizin yerinizde olsam evlendikten sonra pek de samimiyet kurmam yaptıkları çok üzücü. Mesela benim babam emekliydi sırf bana yatak odası takımı alacak diye gitti işe girdi. Niye kızımın başı bükük olmasın yarın el evine girince demesinler ki senin bu evde neyin var
@çilek82 araban var maaşın var daha ne olsun diyolar. Bide benim iş şartlarım nişanlımdan iyi hep onu başıma kakarlar
Evet güzel yanları var hiç bir şeyimize karışmadılar Allah var
Aynen oyle. Zaten araba ve ev yoksa evlilik yalnis bence. Her iki tarafta esit olmali ve de. Hic birseyi olmayan kadinin da araba ev isteme hakki yoktur
Haksız değilsin. O yüzden çocuk yapmadan önce el birliğiyle araba yapın. 🤣
Yıne harika zekanı konuşturdun kız didhdkdukejsk bak yine profil değiştirmiş 😂😂😂
aman reis duymasın kızar sonra ben size metro yaptım niye araba istiyorsunuz der
Düğünde takılırsa bir sey kenara atmak lazım o zaman
haklısın. cocuk olunca ilk önce araba alın sonra bebek için gerekli şeyleri alırsın.
Alırsın kendine istediğin arabayı ama çok çalışman gerek
çalışmayacak evde kocasına bakacakmış belki kocası ödül maması olarak oyuncak araba alır 😂
El arabasını verir.
Gayet haklısın. Erkek milletine yüz vermeye gelmiyor. Kaldı ki çoluk çocukla kadınların otobüslerde neler çektiğini ben de görüyorum ve araba artık bir lüks değil ihtiyaç.
Çok haklısınız çocuk varken araba olmayınca sıkıntı oluyor
Haklı bir yaklaşım, inşallah en güzelinden çocuğun olmasa da araban olsun
Çocuğu olup toplu taşıma kullananların canı yok mu?
Çocuk vs hastalık konularında çok lazım olduğunu düşünüyorum arabanın
O yüzden durum varsa kesinlikle şart
O değil de gazlı bir bebek olursa arabayla gezdirmek lazım mesela. Araba çocuklu eve şart.
Kiralık araçlarda var aşko veya taksi haberin olsun
Şart tabiki karda kışta o soğukta otobüs mü beklenir
Çalışır eşine destek olur kredi ile alırsınız imkansız birsey değil ki
Her şey zamanla olur ya da olmaz. Önemli olan nasıl başa çıktığın. Bu zamanda evlenmek çok zor
Ulaşımı sağlayacak kadar bir araba ihtiyaç zaten, bu normal bir durum özellikle de aileler için
Bebiş olunca araba iyi oluyor evet ama taksi de çağrılır zorda kalınca..
Bence haklısın. Ama arabayı sende alabilirsin o kadar çok istiyosan
Sana hak veriyorum cocuk olunca bebek arabası olmali
Kesinlikle çok haklısın çocuk yapmadan önce araba alınmalı
Arabasız şuradan şuraya gidilmiyor ki millete muhtaç olmak kötü olur
Haklı bir düşünce
Mümkünse çoçuk olmadan olmalı
Bunun için eşinize nasıl bir katkı sağlamayı düşünüyorsunuz?
Olaya maddi isteklerle bakarsan kimse seni ciddiye almaz.
Hayat musterek. Erkeginin sirtina binersen oda seni surtindan attigi dinlendigi ilk an sirtina alacak baskasini bulur
Haklı olmaz mısın hiç, haklılıktan çatlayabilirisin. Dikkat edin fazla haklı olmayın.
Evleneceğim kişinin de arabasi olmalı niye kendim suruneyim?
E git o zaman kendine bir araba al kanka mesela? Sürünmek istemiyorsan hatta çalış kazan evlenmeden önce bir araba al?
@Birbucukacılıadana çalışıp kazanıp araba almadığımı nereden biliyorsun? 🤣
@Klavera +111 ben zaten kendime yeten bi kadınım bi erkeği hayatıma alacaksam kahrını çekmek sürünmek için almayacağım tabii ki de. Hayatımı kolaylastirmayacak adam başka ne halta yaricak
Kendi arabası olan kadınların süründüğünü görmedim. Kendine yeten bir kadınsan hayatını kolaylaştıtacak adam niye arıyorsun ezik misin? Sizin eskiden yaptığınız her şeyi robotlar yapıyor 250 gram dışında erkeğin üzerine yük olmaktan başka bir fiyatınız yok
@Klavera Olum ben erkeğim her şekilde hayatta kalırım taşı sıksam suyu çıkarırım ben her türlü yolumu bulurum. Asıl benim bir kadınla muhattap olup onu yemeğe çıkarmak, gezdirmek, evlenmek, hanımefendi istedi diye araba almak tabiki bana yük sana mı yük sen ne yapıcaksın da benim yük olduğumu düşünüyorsun? Senin en az bir asgari potansiyelin olması lazım ki senin adam yerine alayım sadece defolu bir ürünsün bebeğim nefretini başka yerde at lütfen öptüm alnından😀
@Klavera Hayatım nefret dolu olan sensin. Beni tanımadan yargılaman belirli bir olgunluğa gelmediğini ve internet ortamında büyük ihtimal çok fazla zaman geçiriyorsun ve yorumlardan etkilenerek rezil bir kişiliğe bürünmüşsün. Ben 18 yaşından beri ailemden yalnız yaşayan ve büyük ihtimal senden daha iyi yemek yapan birisiyim ve hayatımda kadının K'sine ihtiyacım yok. Evim bal dök yala gibidir çamaşırlarım senin çamaşırlarından daha temizdir büyük ihtimal. Evet kadın artık kendi parasını kazanıyor kendi ayakları üstünde duruyorsa o zaman biraz olsun aklını kullanıp hayatına alacak kişiyi asgari ihtyaçlarını karsılayabilen bir erkekle beraber olmasını istemeli o zaman. Önceden tanıştığı insanın gözlemlesin ve hakkında fikir edinmek için zaman geçirsin ve ona göre kararını versin buradan söyleyince ne kadar kolay değil mi? Ben evimi geçindirecek düzeye sahibim senin bunu istemeye hakkın var ama ben senin evin düzenini sağlabilme kapasiteni görmek istesem büyük ihtimal pençelerini çıkarırsın. Ne güzel cifte standart değil mi? Büyü biraz..
@Klavera şu adamı cidden ciddiye alıp bu kadar cevap mı yazdın ben ne zirvaladigini açıp okumadım bile 🤣 kendisi alışmış kahrını çektirmeye bırak kendi kahrını çekecek bi enayi bulmayı başarırsa ona kakalar kendisini hahaha
Kahrını çekecek enayi? Harbi s*ke sürülecek beynin yok 250 gramınla daha fazla COOL görünmeye çalışma yav🤣
Yani normal bir şey. Ufak tefek de olsa bi araba olmalı.
O yğzden lüks takılmadan evlendikten sonra beraber olup iyi kötü bi araba almalısınız
Varsa yoksa erkeğin üstüne yıkmaya ne kadar meraklısınız
haklısın bencede, ama durumu el vermiyorsa napcan yani
Olmalida bu zamanda zor olmazsada yapacak birsey yok herkesin arabasi olacak diye birsey yok
o zaman şimdiden çalışmaya başlaki anca araba almak için para biriktirirsin
Kendin al arabayı da bazı standartları neden hep karsıdan bekliyorsunuz
@Klavera valla prenseslere yalvaramam alsınlar diye kendim aldım gül gibi yaşıyorum gerkirse evlenmem yeni nesil adamlar böyle denk gelmez öylesi eskiden görücü usulünde bile kadınların çalışmasını istemezlerdi simdi çalısan istiyolar öyle bi evrilme siz mi değiştireceksiniz düzeni yoksa kendi ayaklarınız üstünde mi duracaksınız
Araba temel ihtiyaç ama durumu olan var olmayan var
Araba bir ihtiyaç mutlaka her eve bir araç şart ama günümüz Türkiye ekonomisinde araç sahibi olmak oldukça zor. Eşinize çalışarak destek olduğunuz takdirde iyi bir birikimle araç alıp evliliğin tadını çıkarabilirsiniz.
Araba alacak gücünüz varsa alabilirsiniz ama illa olacak diye bir şey yok kiralarsınız ihtiyacınızı görür.
çocuk yapmassın araba derdi ortadan kalkar hem cocugun beziydi mamasiydi para gitmez bakarsin ferrari alirsiniz puhahahaha
Haklısın Babanın bankasından para çekip araba alabilirsin
Hayır ben kocamın parasıyla araba istiyorum pick me.
Pick me diyene bak Hayatta tek vasıfı Koca parası yemek Zavallıcikkk
Kocamın parasını tabiiki yicem eşşolgueşşek. Senin gibiler de anca sürünür. Erkeklere yaranicam diye girdiğiniz haller acinasi
Bana dediklerini kendin yapıyorsun Az ye de Alıcın olsun muah
Sennin alıcın olan ailesine bakmaktan aciz eksik erkekleri adam yerine bile koymuyoruz. Erkeğin görevi eşine çocuğuna ve ailesine seve seve bakmaktır. Onların geçimini üstlenmektir. Elini taşın altına koymaktır. Zoruna gidenin gitmeye devam etsin
çok haklısın abla altına "kendi paranla" bi araba al madem
eşinin durumu olsa zaten alır yoksa da burdaki cevaplar sana araba mı aldırıyor. eşimin böyle düşünmesi beni çok üzerdi
Hayır ben kocamın parasıyla araba istiyorum pick me.
sensin pick me , kendi paramı kazanıp arabamı da alırım evimi de. kocamın parası bana helal ama benim param da ona helal. sence biz kendi paramızı kazanıyoruz diye hayattan tokat mı yiyeceğiz güldürmee. D daha evlenmeden kocanın parasının arabasının hesabını yapıyorsun EVLERDEN IRAK
güncellemişsin de burdaki erkeklere yaransam ne yaranmasam ne sen burada da koca arayışına çıkmışsın belliki kendini de biz gibi sanıyorsun zengin koca avcısı seni
Evet çocuk olunca araba büyük fark yaratabiliyor. Ama olmazsa, olmaz bir şey değil. Arabası olmayan onca bebek/çocuk sahibi insan var.
Evlenmeyin agalar.
Yorumlara baktımda bir kez daha doğru karar verdiğimi anladım.
Kendi çocuğu için yapması gereken bir şeyden bile rahatsız oluyor erkekler. Siz elinizi taşın altına koyup para kazanmaktan ve cocugunuz esiniz için harcamaktan gocunuyorsaniz evlenmeyin zaten. Az erkek olun.
Çalışıp kazanabileceğin bir ortamda mı yaşıyorsun sence?
Bu sisteme dahil olup ancak karnını doyurur kira ve fatura ödersin. Kaldi ki ev araba alacaksin. Evlenmiyoruz zaten 250 gr için o kadar zahmete girmeye değmez. Siz polyannaliga devam edin.
Evlenmeyi aile kurmayı sadece cinselliğe et parçasına indirgeyen birisi zaten evlenmesin. Evlenmek yuva kurmaktır aile kurmaktır yol arkadasligidir. Çocuğumuz olduğunda araba alma sorumlulugunu ben söylemeden o ustlenmeli zaten. Bu çocuğun gece yarısı hasta olması var uzun yola çıkması var emzirmesi var beşiği var bebek arabası var ağlaması var. Çocuk için ayrı bir çanta taşınıyor valiz gibi. Çocuğun ihtiyaçları için.
Kendi çocuğu için borca girmeye cekinen erkekten zaten ne aile babası olur ne koca olur. Öylesi benden uzak dursun.
Siz kendinize tam zamanlı köle arıyorsunuz. Mevcut efem beynini aldırmış cinsellik diye dolanan birsuru erkek var.
Cinsellik olayı olmasın, hiç bir erkek evlenme yükümlülüğünü almaz bu arada. Bunuda not et bi kenara hayat dersi olarak lazım olur. O kadar aldatma olayı niye oluyor sanıyorsun. Ana sebep evlilikteki cinselligin ölmesidir. Bilmukabele efendim senin gibi işine gelince eşitiz diyip sonra her maddi yükümlülüğünü erkeğe yüklemeye çalışan kadınlarla benden uzak dursun..
Senin gibi eşitiz deyip derken? Sen benim eşitiz dedigimi bir ispatlasana? Erkeğin sorumlulugu ayrıdır kadının sorumluluğu ayrıdır. Sen git esc. rtla takıl. Ben aile kurup çocuğuma anne olacağım eşime hanım olacağım.
Sen benim escortlarla olduğumu nerden biliyorsun? Dinime küfür eden Müslüman olsa..
arabasız erkekler çöptür evlenmeyin
O nasıl laf ya insan hem cinslerine öyle der mi😟😨
@Boze_ sizi düşündüğüm için diyorum arabasız evsiz parasız erkekleri hayatınıza almayın evlenmeyin selam vermeyin
Kinayeyse eğer hiç hoş değil öyle düşünen biri zaten insan değil müsveddesi olur ancak 🙄
@Boze_ tamam
Sen araba sahibi olmak için çocuğu bahane ediyorsun gibi geldi
Sevgilimin arabası yok evlenmeyi düşünüyoruz. Ama arabamız olmadan çocuk yapmazdım ben de
Haklısın ama o maddi güce erişene kadar çocuk yapmiyin
Normalde araba sart degil derdim ama yazin beni cok ikna etti ve yazdiklarindan sonra arabanin sart oldugunu dusunmeye basladim cocuk olmazsa tamam ama cocuk olunca sart
Sperm bankasından çocuk yap, kendi paranı kazan araba al mis
Birlik olup takılarla taksitle alınmalı bir şekilde yoksa da ödenir bişey olmaz. Sıfır ya da lüks modeller olmak zorunda değil. 400-500 luk yeter ilk başlangıç için.
Herkes kendince haklıdır, tabi sonuç olarak senin isteğin de kendince önemli. Bence kocanla bu isteğin konusunda konuşmalısın, belki araba için ortak para biriktirirseniz daha iyi bir çözüm olur.
herkesın kendı fıkrı tabıı bana gore sacma bı dusunce
Evet haklısın kesinlikle artık araba istek değil ihtiyaç
Selam, 2 yıldır evliyim ev kira araba da yok. Yani ben de öyle düşünüyorum. Hadi hala ev alamadık diyelim ama araba olmadan çocuk zor. Rezillik yahu, sürekli millete minnet et araba iste cart curt.
Araba istiyor Kezbana bak diyen gelir şimdi kadin ne istese suç
Araba lüks bir şey değil sonuçta bebeği kadına kitleyecek Araba evi olsun bir zahmet
Keşke sevdiğim adam olsaydı da arabası olmasaydı
Ayyy cidden yaa ben özellikle otobüste ağlayan çocukları görünce çocuklara sinir oluyorum ve erkeklerin arabası da yoksa evlenmesinler lütfen yani çekemem
Evet olması çok iyi olur ama olmazsa boşanacak hali yok kimsenin
Haklıısn bence
Ben o yüzden kendime bir araba alacağım