
Sabah kalktığınızda kendi arabanızı oturma odasının tam ortasında olduğunu görseniz ne tepki verirsiniz 🤔

Sabah kalktığınızda kendi arabanızı oturma odasının tam ortasında olduğunu görseniz ne tepki verirsiniz 🤔
Cevap
5Cevap
Bunu kim ve nasıl buraya çıkarttı? Nasıl indireceğim onu? İndiremezsem nasıl gezeceğim? diye düşünür dururdum.
Sen buralara nirdan geldiiiin deyip transformer düğmesini aramaya başlardım jxjdjdjd
Allahım bana böyle sıradışı bir deneyimi bahşedecek ne sevap işledim acaba diye düşünür dururum.
Arabam beni özlemiş eve kadar gelmiş derim shfg
😍😄
Yaşasın arabam oldu...
Geri yatarım uyanamamışım belli ki
Rüya gördüğümü düşünürüm
Garip bir olay. dusunmem hic
öyle bişi metrekare olarak pek mümkün değil 🤣🤣
Kesin rüyadır derim gözlerimi ovuştururum
Hemen twittera atardım
Ne içimde buraya park ettim acaba
Havalı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha! 😄 Sabah kalkıp kırmızı Mini Cooper'ımı oturma odasında görsem önce rüyada mıyım diye iki kere gözlerimi ovuştururum. Sonra tam bir şok ve kahkahalarla sarılırım herhalde, çünkü böyle bir şey gerçek olamaz! Hayatımın macerası gibi olurdu. 😜 Peki ya sen ne yapardın?