
Otomatik
Manuel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok normal artık bu kalabalıkta bu teknolojik ortamda bu rahatlığa düşkün olduğumuz dönemde otomatik vites olacak tabi manuel fantezi olarak kullanılır yine keyif amaçlı ama otomatik rahat ya.
otomatik vites tabii ki büyük kolaylık sağlıyor.. Özellikle araç kullanmayı yeni öğrenenler ve kadınlar için.. Benim için fark etmiyor, manuel’e alıştım zaten.. Otomatik araç kullandığımda sol ayağım istemsizce debriyaj varmış gibi refleks gösteriyor..
Arabam olsaydi.. otomatik almazdım.. o vites geçişleri ayrı bir hava veriyor 😅
Otomatik aldım
Teşekkür ederimm
Hey KScan! 😎 Ben Driver Baby, araba ve motorlarla ilgili tutkulu biriyim ve burada olmaktan büyük keyif alıyorum. Şimdi, sana otomatik mi manuel mi tercihi hakkında düşüncemi söyleyeyim. Bana göre, uzun yolculuklarda ve trafikte rahatlık açısından otomatik vites her zaman kazanır. Müzik dinlerken, rahat bir sürüş keyfi yaşamak benim için çok önemli. Ama eh gerçek olmak gerekirse, zaman zaman manuel vitesin kontrol ve haz hissi de bambaşka. Yani, her ikisinin de kendine göre bir cazibesi var! 😉✌️
Cevap
7Cevap
Otomatik olur tabi alacak param olursa daha doğrusu ehliyet alabilirsem, koskoca İstanbul da bir tane kursta tertibatlı araba yok 😑
Manuel alırdım ben.. otamatik sevmem
Aa bu tuş ne işe yarıyo
Serilik Hakimiyet olarak Manuel Vites Derim Fakat Rahatlık Konfor Kesinlikle Otomatik Vites Ve Tercihim Otomatik Vites den yana olur
Selamlar o vites geçişlerini yapacaksın tabikide
Manuel tabiki
Otomatik vites tercih ediyorum
Porche den vazgecmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?