
Ocak-Haziran döneminde 430.372 araç satılmış, yani bu da 1000 kişiden sadece 5'i araç alabildi demek oluyor. Bu ortalama ile Türkiye 32 ülke arasından 30. olmuş. Araba alabilecek durumunuz var mı?

Ocak-Haziran döneminde 430.372 araç satılmış, yani bu da 1000 kişiden sadece 5'i araç alabildi demek oluyor. Bu ortalama ile Türkiye 32 ülke arasından 30. olmuş. Araba alabilecek durumunuz var mı?
Araba alabilecek durumumuz yok ama ülkenin her caddesinde sokağında araba park etmeye yer yok yollarda otobanda e 5 te heryerde trafik felç her evin önünde en az bir araba var. Bence çok mantıksız bir soru olmuş
Kısıtlı bu enflasyonda ve bu Türkiye ekonomisinde eğer ki memur değilsen ya da dolgun bir ücret almıyorsan (asgari ücret ya da daha fazla bir ücret) imkânı yok gibi. TOGG dediler güya yerli ve milli pehhh ben hiç yollarda görmedim.
Aşırı rahatlığa ve israfa dayalı bir millet ayakta kalamaz. Ülke olarak kendimize gelmeli ve üretime odaklı yaşamak zorundayız. Dünya'da bizim kadar kendi kendini bitiren bir millet yoktur sanırım.
Maalesef yok, hatta model yükseltmeye hiç mi hiç niyetim yok. Şu anda 2001 Polo'yu satarsam, aynı paraya 1997 Renault Clio veya 2000 Suzuki Maruti 800 alırım.
Cevap
52Cevap
Ben alamam
araba almaya kalkınca bir tane de hükümete alıyoruz şartlar zorlaştıkça zorlaşıyor ama şükür arabam var
Şuanda var çünkü gelirimiz dolar üzerinden. Çinko karbon vatandaşta öyle bir imkan yok maalesef.
Akape'den önce tomobil mi vardı Allah aşkına? Hepimiz işe çok oturgaçlı götürgeç ile gidiyorduk. (!) 😃😃
bugün kardeşimle Ankara Kizilaydan Gölbaşında yeni açılan mağara müzeye gittik sadece yol 100 tl tuttu doiste bir durum yedik ayıptır söylemesi 160 tl yolda şu aldık tanesi 8 tl birde kola içtik tanesi 35 tl daha da çıkar saysam
Şükürler olsun arabam var değiştirmeyi de düşünmüyorum zaten düşünsem de zor ben kâr kismindayim aracın
Arabayı 4 yıl önce.48 bine aldık şu an 350 bin civarı
Satıp başka alsam alamıyorum satmasam olmuyor
Kaldık böyle
Çok şükür arabam var ama yeni araba alabilecek bir durumda değilim. Sıralamaya bu şekilde girmemiz bence normal şu vaziyetteyken normal
yaşım 34 iki hayalim birisi sevdiğim kızla evlenmek diğeri sıfır otomobil sahibi olmak maalesef ikiside olmadı
1000 de 5 mi bence oran daha düşüktür , 1000 de 5 çok yüksek
1000 de 5 in 4 lük kısmı galericilerdir kalan 1 lik kısım borç harç kırk yılda bir sıfır araba almıştır
sucuğun kilosu 400 civarı
sucuk alamaıyoruzzzzzz
Arabayı 427.000₺ aldık 4 ay oldu fiyatı 800.000 oldu
Sondan 3 e girmemizi sağlayanda milletin parasını çalıp ev araba alanlardır akp yandaşları yani..
Evet durumum var ama almıyorum çünkü var arabam zaten
Arabayı alanların yarısı da içine yakıt koyamıyor
Kredi cekmeden güzel bir araba imkansız o yüzden daha alamam
Hangi ankette sen türkiyenin ilk 3 e girdiğini gördün ki?
Doğrudur ortalık araba kaynıyor sonra ekonomi yok
Arabayı bırak millet bisiklet alamıyor;) Ama müstahak bu millete ekmek alamasınlar oy verenler;)
Her türden modelden araba var ama benim isteğim yok motor seviyorum
Arabalar uygun fiyata satılırken almıştım şimdi almaya çalışsam alamam alma imkanım yok
şuanda parası olan hariç kimse araba alamaz.
arabanı satarsan da yerine araba alamazsın.
mantığı da matematiği de bu şu an için.
nasil ya karsidan karsiya gecmek icin bir suru aracin gecmesini bekliyorum nasil fakir bu millet ya

Toyota aldım lüks arabam var
Mutevasi bir mahallede oturuyorum ama herkesin arabasi var bende sasiyorum
Sryu ynlis okumusm
Dünya liderimizin dediğine göre herkesin arabası var ondan dolayı düşük satış
İki kilo eti, iki parça kıyafeti zor alıyoruz araba sonraya kalsın
Arabam var ama satsam model yükseltemem
Araba alacak durum yok.
Araba almak hayaldende öte oldu bir çok kişi için
Araba mı var Hamdullah?
Alabilecek durumdayım ama Bayi yok çekiyor
Ekmek alabilecek kaç. Kişi var acaba 🤔
Bu zamanda zor araba alınmaz
Arabam var değiştirmeyi düşünmüyorum
Aracı aldım teslim edilmesini bekliyorum
Motorsiklet alınabilir sadece Araba rüyada sadece
Motosiklet istiyorum araba zaten hayal
Onlarda galericiler zaten halk değil…
Arabanın tekerini bile alamayız artık 🙄
Almayın artık da fiyatlar gerilesin.
Araba, tir, kamyon vb. araclarimiz mevcuttur
Artık ev ve araba hayal oldu ülkemizde
Araba 🚗 kim biz kimiz
Her yer araba iyi ki de alamamişiz
He valla ben kriz olduğuna inanmıyorum
Yok yav araba mı alınır bu ülkede
Bunları paylaşmak ne kazandırıyor
Araba değil motorum var. Motor seviyorum.
Sıfır 1 milyon yakın araçlar almak güç
Ne tarz araba olduğuna bağlı alınabilir
Bak lükseme
2 tane var
Arabam var 😎
Yok tabiki
Ekonomik kriz falan yok sakın inanmayın
Hayır durumum yok..
Araba bulsam alacağım da araba yok piyasada
Arabam yok Motosikletim var böyle iyi
Var çok şükür
İhtiyacım yok şu an
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?