Düzce'de bir yolcu minibüsü, kendisine korna çalan tırı sıkıştırmaya çalışmış! Minibüscüler hakkında ne söylersiniz?

demek ki minibüscüler tek İstanbul 'da böyle değilmiş.. acayip gergin insanlar. konuşmaya bile yaklaşılmaz. bir kere İstanbul'a gelmiştim de bir daha asla minibüse binmem. En tehlikeli hareketleri yapıyorlar.

Aşağıdaki şoför de tırı sıkıştırmaya çalışıyor.. tır bir vursa uçacak haberi yok :D

video 👇

Düzce'de bir yolcu minibüsü, kendisine korna çalan tırı sıkıştırmaya çalışmış! Minibüscüler hakkında ne söylersiniz?
Cevapla