Arabalar Şuna bakın alt komşunun çocukları bisikletime ne güzel bir çıkartma yapıştırmış? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Sizin böyleee tatlış komşularınız var mııAhaha çocuklar küçük ve o yaşlarda yapıştırmalar ne kadar değerlidir hatırlarım, özen gösterip bir çıkartmasını benim bisikletimle paylaşmışlar asla sökmem Şuna bakın alt komşunun çocukları bisikletime ne güzel bir çıkartma yapıştırmış? Cevapla Çocuk Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Güzel olmuş. Ben de alt komşumla arabamla işe gidip gelirken, komşum her ay 300 lira gaz parası veriyor. 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl ben benim bisikleti eve çıkarıyorum iyi ki dfsd 0 0 Yorumla
xx-Black-xx Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Doğrusu güzel bir hatıra olmalı değilmi son derece anlamlı ve değerli 0 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Arabalar konusunda 332 cevap paylaştı. Bence kötü de değil bu arada bir kadın bisikleti için 😀 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ahaha benlik değil ama kalpleri kırılmasın diye çıkartmayacağım umarım birkaç haftaya bisikletim çıkartma dolmaz 😂 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Arabalar konusunda 490 cevap paylaştı. Güzel seviliyorsun maşallah arkadaşıma 0 0 Yorumla
zsrndr Takip Et Guru Yaş: 76 , eic 97% +1 yıl Mvmxkvkxkvkckvk 0 2 Yorumla Soran +1 yıl One Yorumla Soran +1 yıl Skngeocmdkc Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Güzel olmuş. Ben de alt komşumla arabamla işe gidip gelirken, komşum her ay 300 lira gaz parası veriyor.
ben benim bisikleti eve çıkarıyorum iyi ki dfsd
Doğrusu güzel bir hatıra olmalı değilmi son derece anlamlı ve değerli
Bence kötü de değil bu arada bir kadın bisikleti için 😀
Ahaha benlik değil ama kalpleri kırılmasın diye çıkartmayacağım umarım birkaç haftaya bisikletim çıkartma dolmaz 😂
Güzel seviliyorsun maşallah arkadaşıma
Mvmxkvkxkvkckvk
One
Skngeocmdkc
Güzel saplamış 😅😅
Guzelmis