Ülkemizde yeteri kadar trafik kurallarına uyuduğunu düşünüyor musunuz?

Ülkemizde yeteri kadar trafik kurallarına uyuduğunu düşünüyor musunuz?

Sızce yeteri kadar uyuluyor mu ne düşünüyorsunuz 🤔

#mekân44

Ülkemizde yeteri kadar trafik kurallarına uyuduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla