Ehliyeti aldım ama sürüş deneyimim yok. Tek başıma geliştirebilir miyim?

Daha Önce Bir Sürüş Deneyiyim Yok, Ehliyetimi Rahat Aldım. Arabaya Oturup Tek Başıma 20-30 Km Yol Gitsem Bi Altyapım Oluşur Mu. Ehliyeti Alırken 35-40'la İlerliyoduk Sürekli 60-70'lere Çıksam Çok Zorlanır Mıyım

Ehliyeti aldım ama sürüş deneyimim yok. Tek başıma geliştirebilir miyim?
Cevapla