Interbrand tarafından yapılan Best Global Brands araştırmaları sonucunda Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası olarak seçilmiş. :) Sizin gözünüzdeki en değerli araba markasını merak ediyorum.

Interbrand tarafından yapılan Best Global Brands araştırmaları sonucunda Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası olarak seçilmiş. :) Sizin gözünüzdeki en değerli araba markasını merak ediyorum.

Zaten Toyota yıllardır dünyanın en büyüğü eskiden beri hemde değer olarak çok değerli dünya da en çok model yelpazesine sahip tek markası


Toyota zaten sorumsuzluğu ile bilinir Honda da öyle Efsane kasa Corolla Ve balina kasa E120 Çok kaliteli iç malzemesi vardı Hiç eskime çatlama pek olmaz di Benim için en değerli Opel GM de olanlar çok havalı idi

Cevap
40Cevap
BMW, Honda, Bugatti, Ford, Toyota, Lamborghini ve diğerleri 🙃
Bugatti tabi ki de
Neye göre seçtiler acaba maddi değerine bakılsa olamaz donanım konfor değerine bakılsa yine olamaz yıllara bakılsa yine olamaz bence Mercedes en değerli otomobil markasıdır.🖤
Senin dünyadan haberin yok Toyota nın ne makineleri var 😅😅
Sen az kafanı Türkiye dışına çıkar Japonun bileğini kimse bukemez öğren az 😎
Araba konusu zevk ve renklerden ibarettir , benim için Bmw kesinlikle değerini hep kormuştur.
Bana göre dünyanın en değerli otomotiv markası, Wolksvagen diyorum arabaları gerçekten çok tutuyor ve iyi satış yapıyor ben seviyorum
Türkiye de tutuluyor dünya da Toyota nın gölgesi bile olamıyor Woswagen
, 😅😅
Bizim ilk aile arabamız Ford markaydı. O yüzden Ford markasının gönlümde ayrı bir yeri var :D
Satış pazarının çok olması en iyisi oldugu anlamına gelmiyor.
Volvo ve Chevrolet markaları Toyota'yi çok rahat tokatlar hem de her konuda...
Ondan mı General Motors 3 marka olduğu halde kendi evinde bile Toyota nın gölgesine yetisemiyor bırak dünya da yetişmesini General Motors battı çürük sorunlu arabalar yaptığı için 2011 den beri Toyota tokatlıyo Chevrolet zaten General Motorsun 3 markasından 1 tanesi 😅Volvo ya gelince şu an ki hali ortada daha Mazda ya yetisemiyor güvenlik te
Değerli marka olmak başka bişey. Kaliteli olmak başka. Adamlar hâlâ Dünya'nın en çok satanı da o yüzden
şirket cirosuna göre seçilmiştir o. mesele kalite güç konfor güvenlik olursa en değerli marka toyota diyemeyiz.
En eski otomobil markalarından Mercedes Benz, BMW, Renault ve Peugeot derim ben. Ama Japon araba markaları da kalitesi ile gönlümü fetheder.
Toyotaya saygım sonsuz ama şu sıralar teslanın son modeli beni çok büyülüyor açıkçası
Her türlü araştırma vardır içinde
Ncap
Arıza
Yol gidiş vb
Toyota ve Renault
Toyota güzel araba ben beğenirim ama benim tercihim Volvo.

Hiç binmedim ama duruşu yeter ne kadar eskirse eskisin en değerlisi bu
Alman markaları elbette
volvo abi, gerisi hikaye
Kalite
Haci murat 131 kanka best
Doğru seçilmiş Japon icadı olacak okadar
Audi yani ki ❤️Rsx olsun A5
Piyasa değeri ne kadar
Küçümseniyor ama mükemmel makine
Porsche falan benimki
Benim gözümde eski mercedesler
Benim gözümde de Toyota.
Jeep compass aşktır 🫠😎
Bu biraz kişisel tercihlere göre değişir
benim olan degerlidir 😆 o da olmadigina göre cık
Togg 'a haksızlık 😀
Kalite ve satış rakamıyla evet Toyota.
Volvo
Aa ne güzel bence de
Ford bence
Ford teneke
@JaponMakineler ne bileyim dış görünüşü güzel olduğu için dedim kgjk
Çok çürük arabalar yapıyordu her şey tasarımla bitmiyor 😎
@JaponMakineler arabalar hakkında pek bir şey bilmiyorum maalesef dış görünüşe aldandım kgjk
Volvo bana göre
Hikâye
Bana göre audi
benim bmw ama toyota da değerli tabi
bugatti
Sağlamdır altyapısı
Emekli memur arabası
bence mercedes daha iyiydi
Toyota bence de
Mercedes tabiki ❤️
Toyota tabii ki.
roro tabiki
Ford üstüne tanımam adamlar fena araba yapıyor
At ve el arabası
VW..
Linea
Mercedes
Ferrari
Rollys
Volvo
Audi güzel araba
volvo
Ford kuga suv
Passat ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?