
Gece yolculuklarında uzunları yakar mısınız yoksa "gözlerim dürbün gibi" diyenlerden misin 🤔😂

Gece yolculuklarında uzunları yakar mısınız yoksa "gözlerim dürbün gibi" diyenlerden misin 🤔😂
Gereksiz yere uzunları yakmıyorum. Yaksam da virajda veya tepe üstünde karşıdan gelenin uzunlarını gördüğüm anda karşıdakinden önce kısa huzmelere geçiyorum. Önümdekinden gelirken minimum 350 metreden uzaktan kısa huzmelere geçerim veya beni sollayan araç 350-400 metre uzaklaşana kadar uzun süre yakmam.
Cevap
3Cevap
Araba kullanmıyorum ama kullansam yakarım. Hem gözlerim iyi görmüyor hem de kuralcı yapım sağ olsun😂
Gözlerim dürbün gibiydi ama ekrana baka baka puslu görmeye başladı. O yüzden uzun yakarım genellikle.
Karşıda ya da önümde araç yoksa uzunlarla giderim..
Geceleri araba sürmüyorum jxxbdj
Uzunları yakarım ne olursa olsun.
Yakarm ne varsa
Babam uzunları yakar gece yolculuğunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?