Adam mal mal telefon konuşuyor, yanındakiyle sohbet eden hatta arabanın içinde kırmızı ışık süresi boyunca öpüşüp de yeşil ışığı görmeyen fantezi manyağı tipleri bile gördüm. Onun için basıyoruz kornaya keyfimizden değil. Bundan da rahatsız olmasın bir zahmet. Etrafındaki sürücülere, insanlara hatta ailelere karşı saygısı olmayan, utanmazca, hayasızca hareketler yapan o.. spu çocuklarına korna da çalarım, vuvuzela da çalarım. Duymazsa arabayla üstünden de geçerim. Kızdırmasınlar adamı.
Öncelikle hayırlı sabahlar diyeyim 3 ay olmuş bu soruyu soralım madem cevapladınız ben de cevap vereyim sizin Bulunduğunuz yer ile benim bulunduğum yer farklı küçük bir yer trafiği çok yoğun olan bir yer değil Evet kırmızı ışıkta bu tür şeyleri yapanlara ben de sizinle aynı fikri tenzih ediyorum ancak daha kırmızı yanmadan Kornaya basıp sürücüyü panikletmek O sürücü panikledikten sonra stop etme olasılığı var veya farklı bir şey olabilir Bunu da düşünmek gerekiyor kırmızı ışık yanar Araç keyfi halen sohbete dalar o zaman baş tacı Ben de basarım Küfürü de basarım kornaya da basarım ama onun dışında Acemi olabilir yeni trafiğe çıkmış olabilir Yeni yeni öğreniyor olabilir araba stop etmiş olabilir herhangi bir şey olabilir bu durumlarda düşünmek gerekiyor diye düşünüyorum sürücü olmanın en önemli kurallarından biri de sakin Olmaktır bence
@fesfs Nasıl ya. Konya küçük bir yer mi? Türkiye'nin 7. metropolü. Ayrıca trafikte inanılmaz yoğun. O kadar köprü ve alt geçit yapılmış olmasına rağmen.
Fikret Bey sabah uyandığınızda kahve içtiniz mi ayılmak için acaba ben sizin Bulunduğunuz yer ile benim bulunduğum yer farklı bir yer olduğunu demek istedim Çünkü siz Konya'da olabilirsiniz ama ben ilçedeyim ve bulunduğum ilçe metropol bir İlçe değil haliyle🙂
Kırmızı ışıkta beklerken kornaya basmanın, ışığın daha hızlı değişmesine neden olmadığı genel olarak kabul edilir. Kornalar genellikle diğer sürücülere bir durumu bildirmek veya dikkat çekmek için kullanılır. Ancak, trafik ışıkları belirli bir zamanlama döngüsüne göre çalışır ve bir korna sesi bu döngüyü etkilemez. Dolayısıyla, kırmızı ışıkta beklerken kornaya basmak genellikle trafik akışını hızlandırmaz. O yüzden vahiy gelmiyor insanlar sabırsız davranıyor.
İnsanlar sabırsız olduğu için ondan kaynaklanıyorKırmızı ışıkta kornaya basan insanlar, genellikle aceleci olabilirler veya trafik kurallarına tam olarak uymayabilirler. Ancak, herkesin trafik kurallarına uyması ve sabırlı olması önemlidir. Bu, hem sürücülerin hem de yayaların güvenliği için gereklidir. Unutmayın, kırmızı ışıkta korna çalmak genellikle yasaktır ve cezaya tabi olabilir. Her zaman trafik kurallarına uyun ve güvende kalın! 😊
Bazıları dalgın oluyor yeşil yanınca bakmıyor. ya da telefon ile uğraşıyor oluyorlar. O yüzden bende basıyorum çok bekleyince. Benim de geç kaldığım oluyor bazen telefona bakarken 😀
Ana avrat bacı, kulak deliklerine kadar doldurdum, tüm antep geçti ustlerinden, ama ne olursa olsun normal bisey değil, burası ilce, g. ot kadar yer yani, neyin acelesi cidden korna çalacak bisey yoktu, öndeki araba tam zamanında hareket etti, daha kırmızı yanarken basiyorlar
sakin ol şampiyon 😂😂 antepde düzgün araba kullanmayı bilmiyolar hep sol şeridi kapıyolar sürekli makas atarak gitmek zorunda kalıyorum özellikle iki saat hareket etmelerini beklemek beni deliryiro
Senin o karı dediklerin sizden çok daha iyi kullanıyor, kavsaklarda rüzgar gibi dönüyorsunuz insan, canına kastiniz var, resmen , aslında 10 sene önce ehliyet alan herkesi tekrar direksiyon sınavına sokacaklar yarı fazla elenir, ama burası Türkiye, bide patates ehliyet cikmis, insan canını düşünen kim,