Araba sürerken sadece yola bakıyor olmak zorunda kalmamız çok kötü değil mi?

Benim dikkatim dağılır ve sıkılırım sürekli yola bakmak istemem bunun çözümü yok mu ;(

Araba sürerken sadece yola bakıyor olmak zorunda kalmamız çok kötü değil mi?
Cevapla