Neden yolda beklerken hep arabalarin icindekilerin bakışlarına maruz kalıyorum?

Hiç hoş değil yani diyelim ki babamı ya da minibüsu bekliyorum.. Neden bazı erkekler bu kadar geri kafalı ve düşünemiyor... Adam resmen arabayla yavaşça baka baka gidiyor falan... Yani bekleyemez miyiiz kızız diye , tam olarak öyle bakma amaciniz nedir
Neden yolda beklerken hep arabalarin icindekilerin bakışlarına maruz kalıyorum?
Cevapla