Aprillia Scarabeo 200 alınır mı?

abimde aprillia 2009 model 35 bin km 200 scooter var ufak tefek masraflari varmış 30 bin liraya veririm diyor. Burdaki motorcutla konuştuk almayın parçası pahalı sonra satamassiniz falan dedi de 30 bin iyi bi rakam gibi geldi motor için. Aprillian anlayanlar alınır mı?

Aprillia Scarabeo 200 alınır mı?
Cevapla