
Arabanızın bagajını bazen unuttuğunuz oluyor mu yoksa her zaman kapattığınızdan emin misiniz 🤔

Arabanızın bagajını bazen unuttuğunuz oluyor mu yoksa her zaman kapattığınızdan emin misiniz 🤔
Her zaman kapatırım; ama bir kez arabamın camlarını sildikten sonra, bezi bagajdan aldığım yer yerine arabanın içine koyunca, az daha bagaj açık vaziyette seyir yapacaktım! Çok uzun değil, 6 km'lik bir mesafeye (işe) gidecektim. Kemeri takar takmaz son anda harita lambasının açık olduğunu fark ettim! Meğerse bagaj açıkmış.
Cevap
5Cevap
Olmaz.
Her zaman kapatırım
arabamın bagajı kapanmayınca kilitlenmiyor zaten :)
Bantlıyorum iyi kapanıyor
uyarı veriyor zaten
Arabam yok ki 😊
Niye unutalım yaa 😅
Umarm unutmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?