Daha öncesinde üç defa sıfır km otomobil aldım ve beyaz tercih ettim, sonrasında ise gidip kaplattım 😅


Çoğunlukla lansman renklerini (Peugeot Rifter GT Line turuncu, Opel Mokka fıstık yeşili, TOGG T10X Gemlik mavisi vs.) tercih etsem de, sadece Hyundai i20 N'de bebek mavisi tercih ederim.
Cevap
4Cevap
Gri ya da siyaha yakın tonlar olur..
Ben siyah alırdım tabi ki. ya da gri
Antrasit, gri, krem nude veya beyaz böyle olabilirdi.
Nude renkler, belli başlı araçlara yakışıyor. Her arabaya yakışan bir renk değil :)
Jantlar mavi mi? Bu tasarımı istediğine emin misin? 😅
Jantları mavi olan bir tasarım görmedim. Orijinalinde olduğunu hiç sanmıyorum, fakat gördüğün model muhtemelen sonradan şahıs tarafından boyanmıştır diye düşünüyorum.
Beyaz alıp zevkime göre kaplatırım. İnci beyaz pembe veya sedefli mor olabilir.
Zevkli…
BMW, Audi, Mercedes, VW gibi araçlara bunu yakıştırıyorum açıkçası. Arabanın kız arabası olduğu belli olsun...
BMW’yi ilk başa alman harika bu arada 😅
BMW seviyorum, o benim baştacım.😸
Şu anda yanlış karar vermediğimi anladım, canım yavrum benim çok özledim hahahaha
BMW hastalık işi bencə. İnsan gece gündüz temizlemek istiyor, onunla vakit geçirebilmek için. Benim favori aktivitedir.
Bir kadında az rastlanacak hobiye sahipsin, her ne kadar şaşırsam da takdir etmemek elde değil.
Çocukluktan gelme bir ilgim var, təşəkkür edərim.
Arabadan ziyade profilimdeki gibi mat siyah bi motor isterim Ducati aşkına 🤌
Siyah ya da küllü gri. Beyaz da olabilir aslında 🤔
Kül grisi metal ya da beyaz
Kül grisi dediğiniz, nardo grisi mi?
Güzel tercih :)
Görseldeki karamel renk
Siyah olması tercihimdir
kırmızı ya da beyaz
Siyah ya da beyaz
Ortası yok diyorsun, peki 😅
Biz de böyle net her şey 😂
Gri ya da siyah
Lacivert
Siyah
Griii
Siyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?